Disney valitsi Nanin ja Lilon rooleihin natiivit havaiilaiset näyttelijät ja aktivistit suuttuivat koska he eivät ole mustia
Elämme tekopyhässä klovnimaailmassa jossa ihmiset jotka väittävät olevansa rasismia vastaan ovat lopulta itsekin rasisteja ja näin taas paljastui kun Disney valitsi Lilon ja Nanin rooleihin hawaiilaista alkuperäiskansaa olevat näyttelijät (Maia Kealoha on Lilo ja Sydney Agudong on Nani) tulevaa Lilo and Stitch live action uusintaa varten.
https://insidethemagic.net/2023/04/disneys-live-action-lilo-stitch-foun…
Kommentit (9)
No näin on. Suurimmat rassut löytyy juuri sieltä jotka meuhkaavat näistä asioista joka paikassa ja ovat tyrkyttämässä sinä ns. oikeaa agendaa hullun kiilto silmissä.
Miten minusta tuntuu että näistä pöyristyneistä yksikään ei ole musta, mutta useimmilla on sivusiili, violetti tukka ja naama täynnä rautaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu että näistä pöyristyneistä yksikään ei ole musta, mutta useimmilla on sivusiili, violetti tukka ja naama täynnä rautaa?
Youtubessa ainakin näkyvät olevan kylläkin mustia, jotka nyt raivoaa siitä että animaatioelokuvassa nuo hahmot "ovat selvästi mustia" ja haukkuvat sitten Lilon ja Nanin live action näyttelijöitä "valkoisiksi euraasialaisiksi" näiden ihonvärin perusteella vaikka Maia Kealoha ja Sydney Agudong ovat molemmat natiiveja havaiilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa joka täällä raivoaa näyttelijöiden väristä on ap itse, ei ketään muita kiinosta joten älä keksi omia kohuja päästäsi joita ei sitten todellisuudessa ole olemassakaan.
Olet yksiselitteisesti väärässä.
Käytännössä siis jotkut penskat ovat vain ottaneet nokkiinsa siitä ettei havaiilaiset näytä luonnossa samanlaisilta kuin taiteellisesti tyylitelty piiroshahmo Disneyn animaatioelokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa joka täällä raivoaa näyttelijöiden väristä on ap itse, ei ketään muita kiinosta joten älä keksi omia kohuja päästäsi joita ei sitten todellisuudessa ole olemassakaan.
Onko Bepanthen päässyt taas loppumaan?
Onko tää joku vitsi sillä tuskin ihmiset nyt sentään on oikeasti noin tyhmiä? Joku myöhäinen aprilliapila ehkä?
Mitä väliä sillä on jos joku suuttuu?