Olen viisikymppinen nainen
Ja nukun hyvin plus usein 12 tuntia yössä. Milloin tulee vaihdevuodet ja nukkuminen loppuu?
Kommentit (7)
Minäkin olen 50-vuotias. Uni on samanlaista kuin ennen. Ei vielä muutosta.
Mitäpä jos menisit lääkäriin? 12 tunnin nukkuminen päivässä ei kuulosta normaalilta. Jokin syy varmasti löytyy väsymykseen
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos menisit lääkäriin? 12 tunnin nukkuminen päivässä ei kuulosta normaalilta. Jokin syy varmasti löytyy väsymykseen
On anemiaa ja autoimmuunisairauksia
No en kuitenkaan suosittele huonoja yöunia vaihdevuosien myötä.
Olen 49 vuotias nainen ja minulla on vaihdevuodet alkaneet kolmisen vuotta sitten. Nukun noin 7-8 tunnin hyvät unet joka yö, jonka jälkeen herään pirteänä ja iloisena aamuun. En nuku mitään päiväuniakaan.
Minulla oli pari vuotta sitten lähes joka yö tunnin parin hereilläolojaksoja lähes joka yö, mutta ne menivät ohi hormonikorvaushoidon kanssa.
Kohta lähden pihaa rapsuttamaan. Siellä kukkii jo sinivuokotkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 vuotias nainen ja minulla on vaihdevuodet alkaneet kolmisen vuotta sitten. Nukun noin 7-8 tunnin hyvät unet joka yö, jonka jälkeen herään pirteänä ja iloisena aamuun. En nuku mitään päiväuniakaan.
Minulla oli pari vuotta sitten lähes joka yö tunnin parin hereilläolojaksoja lähes joka yö, mutta ne menivät ohi hormonikorvaushoidon kanssa.
Kohta lähden pihaa rapsuttamaan. Siellä kukkii jo sinivuokotkin. :)
Sinullapa nuorena alkoi vaihdevuodet.
En oli sitten teini-iän nukkunut noin paljon. Mulle tuli vaihdevuodet 50-vuotiaana, mutta ei vaikuttanut mitenkään unen määrään.