Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesari mainostaa enemän toimittajaa kuin itse uutista...

Neanderthalensis
15.04.2023 |

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009518969.html
Katriina Pajarin naama iskee pläsiä päin kun avaa uutisen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jutusta voikin siirtyä sopivalla aasinsillalla viherideologiaan ja siihen miten viherpuolueen tavoite on, ettei suomalaismetsissäkään käy enää kukaan vaan niitä ihaillaan turvallisesti etäältä kaupunkibetonikuutiosta netin välityksellä. Toki vihreät itse on poikkeuksia tuohon sääntöön koska kävijä jolla on oikea ideologia saa erivapauksia.

Metsien kokonaisvaltaista suojeluahan nuo on ajamassa ja estämässä suomen metsien käyttöä yhtään mihinkään 100% kun katsotaan mihin suuntaan noiden vaatimukset osoittaa. 

Vierailija
2/3 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ne Hesarinkin vihvassut ravaa ympäri maailmaa pilaamassa kaiken. Miettii vielä mistä löytäisi seuraavan rannan minkä paskoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jutusta voikin siirtyä sopivalla aasinsillalla viherideologiaan ja siihen miten viherpuolueen tavoite on, ettei suomalaismetsissäkään käy enää kukaan vaan niitä ihaillaan turvallisesti etäältä kaupunkibetonikuutiosta netin välityksellä. Toki vihreät itse on poikkeuksia tuohon sääntöön koska kävijä jolla on oikea ideologia saa erivapauksia.

Metsien kokonaisvaltaista suojeluahan nuo on ajamassa ja estämässä suomen metsien käyttöä yhtään mihinkään 100% kun katsotaan mihin suuntaan noiden vaatimukset osoittaa. 

Näin on, ja metsien yksityisomistus luonnollisesti lakkautettaisiin, koska Puolue osaa parhaiten päättää mitä metsillä tehdään...