Ottaisitko himosiivoajan puolisoksesi?
Olen mies joka pitää kaikki paikat todella siistinä ja siisteystasoni on todella korkea.
Kommentit (33)
Mielelläni, koska olen siisti itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
En. Himosiivous on neuroottisuutta. Moni puunaa ihan puhtaita paikkoja. Ei sottapyttyyskään ole hyvä vaan se,että silloin siivotaan kun on siivottavaa. Mielumin muutkin kun se emäntä vaikka moni nainen tykkää siivota just yksin.
Niinku siinä Läckbergin sarjassa se yksi äiti, joka aina hermostuessaan hinkkasi ja hinkkasi puhdasta pöytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Himosiivous on neuroottisuutta. Moni puunaa ihan puhtaita paikkoja. Ei sottapyttyyskään ole hyvä vaan se,että silloin siivotaan kun on siivottavaa. Mielumin muutkin kun se emäntä vaikka moni nainen tykkää siivota just yksin.
Niinku siinä Läckbergin sarjassa se yksi äiti, joka aina hermostuessaan hinkkasi ja hinkkasi puhdasta pöytää.
Raivosiivousta
Voi palkata siivoojan. Yleistä nykyään. Ei ap:n tarvitse puolisoa siivouksen takia hommata.
Homosiivooja tai heterosiivooja, ei väliä
Vierailija kirjoitti:
Homosiivooja tai heterosiivooja, ei väliä
Bottomi.Välimuoto kotirouvasta ja miehestä. Grinderiin!
Kyllä minulle kelpaa siisti ihminen. Ei haittaa vaikka siivoisi joka päivä.
Tykkään asua viimeisen päälle siistissä kodissa, niin mielellään ottaisin. Itsekin siivoan melko usein, mutta ikävä kyllä en jaksa puunata koko ajan. Jos se olisi puolisolle hupi ja harrastus, niin mikä ettei.
Kyllä pidän siisteydestä ja puhtaudesta. Siitä en pitäisi, jos aletaan nipottamaan kuinka yksi kenkä eteisessä on 5 mm liian kaukana toisesta. Yleensä tuollainen neuroottisuus on joku OCD tms.
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan joka päivä? Normaalissa taloudessa saa siivota enemmän kuin "joka päivä", sillä jo kaikkien ruokien laittamisen yhteydessä on hyvä siivota jälkensä. Samoin paskalla käymisen jälkeen pitää mahdolliset jarrutusjäljet siivota pois ja tehdä muuta vastaavaa ihan normaalia ylläpitosiivousta.
Meillä oli aikoinaan koira samaan aikaan kun vanhin lapsista oli vauva ja silloin oli lähes pakko imuroida koiran karvoja parikin kertaa päivässä lattialta. Ei todellakaan ollut kivan näköistä, kun lapsi ryömi koirankarvoissa, hiekassa ja havunneulasissa, joita koira toi sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan joka päivä? Normaalissa taloudessa saa siivota enemmän kuin "joka päivä", sillä jo kaikkien ruokien laittamisen yhteydessä on hyvä siivota jälkensä. Samoin paskalla käymisen jälkeen pitää mahdolliset jarrutusjäljet siivota pois ja tehdä muuta vastaavaa ihan normaalia ylläpitosiivousta.
Meillä oli aikoinaan koira samaan aikaan kun vanhin lapsista oli vauva ja silloin oli lähes pakko imuroida koiran karvoja parikin kertaa päivässä lattialta. Ei todellakaan ollut kivan näköistä, kun lapsi ryömi koirankarvoissa, hiekassa ja havunneulasissa, joita koira toi sisään.
Tämä juuri. Lapset+koira=siivousta joka päivä. Onneksi on robotti-imuri.
Mulla on himosiivoojamies. Mikäs siinä, niin kauan kuin touhu ei mene nipottamiseksi. Olen itsekin siisteyden ystävä, joten tämä kombo ei varmaan toimisi silloin jos himosiivooja pariutuisi sottapytyn kanssa.
Ottaisin Aurin, en muita himosiivoajia.