Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko himosiivoajan puolisoksesi?

Vierailija
15.04.2023 |

Olen mies joka pitää kaikki paikat todella siistinä ja siisteystasoni on todella korkea.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Aurin, en muita himosiivoajia.

Vierailija
22/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni, koska olen siisti itsekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Himosiivous on neuroottisuutta. Moni puunaa ihan puhtaita paikkoja. Ei sottapyttyyskään ole hyvä vaan se,että silloin siivotaan kun on siivottavaa. Mielumin muutkin kun se emäntä  vaikka moni nainen tykkää siivota just yksin.

Niinku siinä Läckbergin sarjassa se yksi äiti, joka aina hermostuessaan hinkkasi ja hinkkasi puhdasta pöytää.

Vierailija
24/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Himosiivous on neuroottisuutta. Moni puunaa ihan puhtaita paikkoja. Ei sottapyttyyskään ole hyvä vaan se,että silloin siivotaan kun on siivottavaa. Mielumin muutkin kun se emäntä  vaikka moni nainen tykkää siivota just yksin.

Niinku siinä Läckbergin sarjassa se yksi äiti, joka aina hermostuessaan hinkkasi ja hinkkasi puhdasta pöytää.

Raivosiivousta

Vierailija
25/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi palkata siivoojan. Yleistä nykyään. Ei ap:n tarvitse puolisoa siivouksen takia hommata.

Vierailija
26/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homosiivooja tai heterosiivooja, ei väliä

Vierailija
27/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homosiivooja tai heterosiivooja, ei väliä

Bottomi.Välimuoto kotirouvasta ja miehestä. Grinderiin!

Vierailija
28/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaa siisti ihminen. Ei haittaa vaikka siivoisi joka päivä.

Vierailija
29/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään asua viimeisen päälle siistissä kodissa, niin mielellään ottaisin. Itsekin siivoan melko usein, mutta ikävä kyllä en jaksa puunata koko ajan. Jos se olisi puolisolle hupi ja harrastus, niin mikä ettei.

Vierailija
30/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän siisteydestä ja puhtaudesta. Siitä en pitäisi, jos aletaan nipottamaan kuinka yksi kenkä eteisessä on 5 mm liian kaukana toisesta. Yleensä tuollainen neuroottisuus on joku OCD tms.

Vierailija
31/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan joka päivä? Normaalissa taloudessa saa siivota enemmän kuin "joka päivä", sillä jo kaikkien ruokien laittamisen yhteydessä on hyvä siivota jälkensä. Samoin paskalla käymisen jälkeen pitää mahdolliset jarrutusjäljet siivota pois ja tehdä muuta vastaavaa ihan normaalia ylläpitosiivousta.

Meillä oli aikoinaan koira samaan aikaan kun vanhin lapsista oli vauva ja silloin oli lähes pakko imuroida koiran karvoja parikin kertaa päivässä lattialta. Ei todellakaan ollut kivan näköistä, kun lapsi ryömi koirankarvoissa, hiekassa ja havunneulasissa, joita koira toi sisään.

Vierailija
32/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan joka päivä? Normaalissa taloudessa saa siivota enemmän kuin "joka päivä", sillä jo kaikkien ruokien laittamisen yhteydessä on hyvä siivota jälkensä. Samoin paskalla käymisen jälkeen pitää mahdolliset jarrutusjäljet siivota pois ja tehdä muuta vastaavaa ihan normaalia ylläpitosiivousta.

Meillä oli aikoinaan koira samaan aikaan kun vanhin lapsista oli vauva ja silloin oli lähes pakko imuroida koiran karvoja parikin kertaa päivässä lattialta. Ei todellakaan ollut kivan näköistä, kun lapsi ryömi koirankarvoissa, hiekassa ja havunneulasissa, joita koira toi sisään.

Tämä juuri. Lapset+koira=siivousta joka päivä. Onneksi on robotti-imuri.

Vierailija
33/33 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on himosiivoojamies. Mikäs siinä, niin kauan kuin touhu ei mene nipottamiseksi. Olen itsekin siisteyden ystävä, joten tämä kombo ei varmaan toimisi silloin jos himosiivooja pariutuisi sottapytyn kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme