Ottaisitko himosiivoajan puolisoksesi?
Olen mies joka pitää kaikki paikat todella siistinä ja siisteystasoni on todella korkea.
Kommentit (33)
Tykkään itsekin siisteydestä ja siivoan mielelläni, mutta liika se on siinäkin liikaa. Jos joku alkaisi koko ajan nipottamaan kaikesta ja kulkisi perässä nokka kippurassa siistimässä, niin yksinään saisi olla. Veikkaan siinä liiallisen siivoamisen taustalla olevan jo joku dg.
Vai että todella todella. Minun siisteystasoni on hyvä ja se riittää, en halua mitään todellatodellaata.
Olisi ok jos itse ei tarvitsisi ikinä imuroida eikä siivota veskiä.
En. Puunaa vaan omia nurkkiasi.
Bättre litet skit i knuten än ett rent helvete!
Tottakai jos tykkäisin susta niin paljon.
Se sana on siivOOja, eikä mikään siivoaja.
Mielelläni :)
Kuulostaa taivaalliselta!
Juu, miellään myös jos on hyvä kokkaaja ja muutenkin puuhakas ja asioita hoitava mies. Itselle kotihommat ei ole koskaan ollut kiinnostuksen kohde joten kodinhenki olisi kiva!
Tällä hetkellä tuntuisi taivaanlahjalle saada sellainen mies entisen törkymöykyn tilalle.
Ollaan koko perhe huonoja järjestyksessä pitäjiä eli olis7 ihanaa jonkun pitäessä kodin kunnossa
Ottaisin. Himosiivoja vain tykkäisi kun levittäisin roskia ympäristööni.
Himosiivooja siivoaisi kaiken välittömästi.
No voi v ttu. Luulin, että olit nainen.
Totta kai, mutta et sitten odota, että minä siivoan samalla standardilla.
Vierailija kirjoitti:
Se sana on siivOOja, eikä mikään siivoaja.
Älä nillitä murteista.
En. Minäkin pidän siisteydestä, mutta en pidä pingottavasta meiningistä. Meillä oli lapsuuden kodissa sellaista, että äiti ja isä kummatkin suunnilleen kyttäsivät mitä me lapset touhusimme, josta saattaisi tulla pientäkin sotkua. Toinen alkoi heti mäkättämään siivottomuudesta ja toinen heilumaan rätti kourassa, jos kaikki ei ollut tiptop.
En. Himosiivous on neuroottisuutta. Moni puunaa ihan puhtaita paikkoja. Ei sottapyttyyskään ole hyvä vaan se,että silloin siivotaan kun on siivottavaa. Mielumin muutkin kun se emäntä vaikka moni nainen tykkää siivota just yksin.
Hyvä kombo kun toinen osaa siivota ja toinen nikkaroida. Toinen siis pitää paikat siistinä, toinen korjaa ja rakentaa.
Tapailin hetken tuollaista neurootikkoa, ei kiitos enää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kombo kun toinen osaa siivota ja toinen nikkaroida. Toinen siis pitää paikat siistinä, toinen korjaa ja rakentaa.
Tuoko toinen myös leivän pöytään?
En ikinä huolisi