Annoin pakit naiselle
Ollut sinkkuna vuoden päivät pitkän avoliiton jälkeen ja satunnaisesti deittailut naisia tinderissä. No nyt yritti naistuttu saada mua treffeille yhden 37v. naisen kanssa jota kuvaili mukavaksi ja introvertti luonteeksi jota ei somesta löydä. No jos olen rehellinen niin joo naisen tilanne ( työttömyys, somettomuus) (en nähnyt kuvaa missään!!!) ja ikä painoi sen verran että päätin passata.
No nyt sitten tavattiin isommalla porukalla jossa iskin silmäni erittäin viehättävään, nuoren näköisen daamiin jonka ajattelin olevan n. 32v..hymy ja empaattinen luonne välittyi ja teki ison vaikutuksen.
No. Esittelin itseni ja nainen tiesi minut entuudestaan. Tämä tuttavani oli kertonut hänelle etten ollut kiinnostunut tapaamaan häntä koska on liian vanha minulle. Lopputulos se että hän ei ollut kiinnostunut tekemään läheisempää tuttavuutta sillä oli saanut väärän kuvan musta.
Miten voisin korjata tilanteen jossa olen antanut vaikutelman moukkana.
Kommentit (35)
En ymmärrä tosta aloituksesta mitään, niin sekava.
Mikä ihmeen ikärasismi olet ap? Etteikö muka 37-vuotiaasta ylöspäin voi tulla äidiksi... kuule, on monia naisia jotka ovat saaneet ensimmäisen lapsen vasta 40-vuotiaana tai vanhempanakin... Ei pitäisi olla yllätys sinulle.
Vierailija kirjoitti:
37v ei kelpaa, koska liian vanha, mutta n. 32v on ok? Ikäeroa n. 5v.
No jos lapsia toivoo niin kyllähän miehet nuoremman valikoi. Luonnon laki.
Vierailija kirjoitti:
Menethän sinäkin kolmevitosesta, kokovalkoisissa tennarit jalassa.
Kiitos, nauroin ääneen.
"Päivän leikit aika lopettaa on, kun tv:n iltasatu alkaa." Nukkumaan nyt, huomenna uutta provon yritystä taas sitten eetteriin, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Ap on 49v äijän käpy
Ei vaan joku, joka kuvittelee ikuiseen nuoruuteen ja voittamattomuuteensa.
Voi raasua...
Vierailija kirjoitti:
Älä tyydy yli kolmekymppiseen.
Ei ap voi kuin tyytyä.
Itseensä🤣
Onpa sekava aloitus, kun ei tiedä mistä perspektiivistä puhutaan.
Rahka on vastauksesi kaikkeen ap.
Ota rahkaa ja voitat naisen kuin naisen
Mikäs se syy ettet saanut vielä lapsia pitkän avoliiton aikana?
Juu, mun isä lahjoitti mulle kunnollisen eron jälkeen (jäin lasten kanssa tähän asuntoon, niin isi mietti, että tarve ois). Yks tapailumies sitä pääsi kerran ihmettelemäänkin, että mulla tosiaan on ihan kunnolliset työkalut täällä. Porakonetta ei kyllä ole.