Annoin pakit naiselle
Ollut sinkkuna vuoden päivät pitkän avoliiton jälkeen ja satunnaisesti deittailut naisia tinderissä. No nyt yritti naistuttu saada mua treffeille yhden 37v. naisen kanssa jota kuvaili mukavaksi ja introvertti luonteeksi jota ei somesta löydä. No jos olen rehellinen niin joo naisen tilanne ( työttömyys, somettomuus) (en nähnyt kuvaa missään!!!) ja ikä painoi sen verran että päätin passata.
No nyt sitten tavattiin isommalla porukalla jossa iskin silmäni erittäin viehättävään, nuoren näköisen daamiin jonka ajattelin olevan n. 32v..hymy ja empaattinen luonne välittyi ja teki ison vaikutuksen.
No. Esittelin itseni ja nainen tiesi minut entuudestaan. Tämä tuttavani oli kertonut hänelle etten ollut kiinnostunut tapaamaan häntä koska on liian vanha minulle. Lopputulos se että hän ei ollut kiinnostunut tekemään läheisempää tuttavuutta sillä oli saanut väärän kuvan musta.
Miten voisin korjata tilanteen jossa olen antanut vaikutelman moukkana.
Kommentit (35)
Sulla ei taida olla inkkarit kanootissa ny ap?
Vierailija kirjoitti:
Niin säkin siis lemppaat, jos et löydä kuvia somesta? Minustakaan ei löydy kuvia somesta.
Olipa taas iltasatu. Kiitos siitä.
En ihmettele sillä onhan se nyt nykyaikana hieman outoa jos ei ole missään somessa. Vähän kuin sua ei olisi. Nyt eletään digiaikaa!
Mitä sitten että annoit naiselle pakit? Lopeta nysvääminen ja ole mies. Naiselle saa antaa pakit jos ei miellytä.
37v ei kelpaa, koska liian vanha, mutta n. 32v on ok? Ikäeroa n. 5v.
En usko, että saat korjattu tuota enää. Oma moka, mutta minkäs sille voi. Ei muuta kuin ota opiksi ja jatka eteenpäin.
Hyvä. Ne on vaan tiellä kun miehet nai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin säkin siis lemppaat, jos et löydä kuvia somesta? Minustakaan ei löydy kuvia somesta.
Olipa taas iltasatu. Kiitos siitä.En ihmettele sillä onhan se nyt nykyaikana hieman outoa jos ei ole missään somessa. Vähän kuin sua ei olisi. Nyt eletään digiaikaa!
No kappas. Kerroppa nimesi, niin katsotaan kuvasi. Muuten sua ei ole. Olet robotti.
Tuttavat onneksi varoitti naista millainen olet. Ettet pääse luikertelmaan ja valehtelemaan naiselle että olisit ehtimässä jotain vakavaa.
Ensi vaikutelma on jo tehty ja sitä ei voi muuttaa.
Myönnän ihan suoraan että kyllä me miehetkin katsomme somen ja googletamme potentiaaliset deitit. Tinderin käytön jälkeen tuntuu hieman oudolta ajatus ihmisestä joka ei laisinkaan somessa ole. Ja ikä 37 tuntui turhan paljolta sillä naisella ei ole lapsia ja itse niitä toivon.
AP
Vaikea tilanne. Suoraan sanoen en tiedä, mutta voithan sä kepillä kokeilla jäätä kerran vielä.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän ihan suoraan että kyllä me miehetkin katsomme somen ja googletamme potentiaaliset deitit. Tinderin käytön jälkeen tuntuu hieman oudolta ajatus ihmisestä joka ei laisinkaan somessa ole. Ja ikä 37 tuntui turhan paljolta sillä naisella ei ole lapsia ja itse niitä toivon.
AP
Siis haluut sä että naisella on valmiiksi lapsia?
Menethän sinäkin kolmevitosesta, kokovalkoisissa tennarit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
AP
Sit sä googletat nimen ja ruutuun tulee jonkun muun naama samalla nimellä, etkä mene deitille koska ei miellytä. Saat haaveilla vielä 80 vuotiaana niistä lapsista.
Vierailija kirjoitti:
37v ei kelpaa, koska liian vanha, mutta n. 32v on ok? Ikäeroa n. 5v.
Nainen on voinut ryypätä 5v putkeen.
Ja jos olisi kuva, olisit täällä ulisemassa ja oksentamassa miksi joku levittelee kuviaan kaikille?
Hyvä, että jäätkin sinkuksi.
Ainakin ok talon asukkaalle pakki ihan tarpeellinen. Naisilla on harvemmin mitään edes perustyökaluja.
Vierailija kirjoitti:
AP
Mene nukkumaan jo. Tarvitset selvästi unta.
Olipa taas iltasatu. Kiitos siitä.