Ex varasti lapsen rahat
Ex (lasten isä) on näköjään varastanut lapsen saamat synttärilahjarahat. Äsken huomasin, että oli ottanut ne mun lompakosta (en käytä käteistä, joten muuta rahaa ei ollut saanut mukaansa). Yhtäkkiä muistin, että siellähän oli ne rahat, koska ex siis suutuksissaan vei mun pankki- ja luottokortit, mutta huomasin asian ennen kuin häipyi ja antoi ne takaisin kun uhkasin poliisilla, mutta en silloin tajunnut setelien kohtaloa.
Että pistää vihaksi kun joutuu tuollaisen ihmisen kanssa olemaan yhteyksissä lasten takia! Viimeksi tavatessa riideltiin ja hajotti mun läppärin lyömällä sitä nyrkillä. Kun seuraavana päivänä sanoin asiasta niin kuulemma se oli mun vika kun ärsytin häntä. Haukkuu myös mua ämmäksi ja huoraksi lasten kuullen.
Kommentit (35)
No, täällä tyhjensi muutaman tonnin lapsen opiskutilin tämä Aasiaan muuttanut motoristipappa. Toivottavasti raha tuottaa yhtä paljon iloa kuin tuotti lapselle surua. Oisko sitten +-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme lapsiin sitä tänkin palstan neidit sekaantuu, ihahduskiihkossa ei huomata hälytysmerkkejä, ajatellaan vaan että kyllä se tuosta muuttuu.
Ei ihmiset muutu ne vanhenee.
Itsehän olet tietenkin täysin syytön, riitaan kuin riitaan ja käytökseltäsi täydellinen, siksi vedit haarat auki keskenkasvuiselle teinille ja annoit laskea rojut torveen.
Koita haukkua isää lapsille ja syyllistää joka kulmassa, itsehän hänet jätit.
Näin saat kaikki osapuoliset mahdollisimman huonovointisiksi.
Äläkä vaan kerro sukulaisille että mies varastaa, padot vaan sisälläsi niin että halkeat tuskasta.
Tyhmät perii maan.
On se kyllä aina niin ihana kuunnella, kun syyllistetään naisia miesten käytöksestä
Mies käyttäytyy huonosti = naisten vika
Mies varastaa = naisten vika
Mies solvaa ja nimittelee = naisten vika
Mies rikkoo tavaroita = naisten vika
Nainen valitsee väkivaltaisen miehen = kaikki miehet on sikoja
Menevätkö lapset aina vapaaehtoisesti ja mielellään isälleen?
Rikosilmoitus läppärin rikkomisesta
Rikosilmoitus lapsen rahojen varastamisesta
Rikosilmoitus huo aksi kutsumisesta
Ap. Tämä juttu haisee. Miten säilytät lompakkoasi niin että mies pääsee siihen käsiksi. Ei ole kovin uskottavaa.
Lakkaa valehtelemasta itsellesi.
Sinä et joudu olemaan exäsi kanssa tekemisissä, lapsesi joutuu kärsimään koska sinä mahdollistat sen.
Sinä annat kaiken tuon tapahtua. Voisi jopa sanoa että sallit sen.
Voin kokemuksesta kertoa että lapsesta tuntuu todella pahalta olla tuon kaiken keskellä.
Ei ole helppoa sullakaan, mutta kerää itsesi.
Aikuinen mies on itse vastuussa itsestään ja käytöksestään.
Ei tule sun luokse riitelemään, riehumaan, varastelemaan tms kun et anna niin käydä.
Ja miksi lapsesi joutuu olemaan jonkun päihdeongelmallisen rotan hoivissa?
Jos on tuollaisessa kunnossa niin ei siitä ole mitään muuta kuin haittaa lapselle.
Rikot lapsesi mahdollistamisella. Miksi?!
Rikosilmoitusta vaan heti! Netissä saat nykyisin tehtyä! Ei se ole pelkästään se raha, vaan parempia, että kaveri saa hankaluuksia poliisin kanssa. Laitorikosilmoitukseen ehdottomasti mukaan noiden korttien varastusyritys!
Vierailija kirjoitti:
Ihme lapsiin sitä tänkin palstan neidit sekaantuu, ihahduskiihkossa ei huomata hälytysmerkkejä, ajatellaan vaan että kyllä se tuosta muuttuu.
Itsehän olet tietenkin täysin syytön, riitaan kuin riitaan ja käytökseltäsi täydellinen, siksi vedit haarat auki keskenkasvuiselle teinille ja annoit laskea rojut torveen.
Äläkä vaan kerro sukulaisille että mies varastaa, padot vaan sisälläsi niin että halkeat tuskasta.
Tyhmät perii maan.
Ottaako in(elillä koville? Onneksi sinä et koskaan tule sekaantumaan kehenkään.
Sehän tässä harmittaa kun lapset haluaisi nähdä isäänsä enemmän, mutta asutaan eri paikkakunnilla eikä eksällä ole varaa hotelliin tai jatkuvaan autolla ajeluun (eikä minullakaan) ja minun luonani en tämän tempauksen jälkeen enää suostu majoittamaan.
Soitin äsken ja kysyin rahoista. Olin joo hieman kiukkuinen, mutta en haukkunut. Ex sen sijaan ehti 50 sekunnin puhelun aikana haukkua minut sairaaksi ja hulluksi ja laittoi myös perään viestin, että minun pitäisi hillitä itseni. Itse on hajottanut tavaroita ja varastanut minulta rahaa, mutta jälleen kerran ainoastaan minussa on vika, hän ei ole omasta mielestään tehnyt mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät perii maan.
Ottaako in(elillä koville? Onneksi sinä et koskaan tule sekaantumaan kehenkään.
Etkö enää muuta keksi kuin rytmikäs incel huutelu?
En voisi ikinä kuvitella tilannetta, että majoittaisin exän nurkkiini.
Rikosilmoitus kannattaa tehdä tarvittaessa, kun varastaa tai tuhoaa omaisuutta tai uhkailee. Sen voi tehdä helposti netissä.
aloittaja kirjoitti:
Sehän tässä harmittaa kun lapset haluaisi nähdä isäänsä enemmän, mutta asutaan eri paikkakunnilla eikä eksällä ole varaa hotelliin tai jatkuvaan autolla ajeluun (eikä minullakaan) ja minun luonani en tämän tempauksen jälkeen enää suostu majoittamaan.
Soitin äsken ja kysyin rahoista. Olin joo hieman kiukkuinen, mutta en haukkunut. Ex sen sijaan ehti 50 sekunnin puhelun aikana haukkua minut sairaaksi ja hulluksi ja laittoi myös perään viestin, että minun pitäisi hillitä itseni. Itse on hajottanut tavaroita ja varastanut minulta rahaa, mutta jälleen kerran ainoastaan minussa on vika, hän ei ole omasta mielestään tehnyt mitään väärää.
P a s k a a.
Ja taas alkoi rytmikäs incel huutelu