Halusitko sekstailla työkaverisi kanssa?
Kommentit (10)
Ei oikein ole mun tyyppiäni . Joten ei kiitos !!!
Ihan tässä just sekstasinkin. Arkipäivää tosin meillä, kun firmassa on vain vaimo ja minä.
On ollut kolmessa eri työpaikassa seksiä työkaverin kanssa ja kahdessa jopa työajalla ja paljon! No nyt olen tuon viimeisen kanssa naimisissa.
Paras oli kun oltiin Intiassa työmatkalla viikko, niin toinen osapuoli einedes käynyt omassa huoneessaan koko reissun aikana. Kun tultiin töistä niin käytännössä naitiin kunnes nukahdettiin.
Olen useammankin kanssa, mutta harmittaa vieläkin yksi ja mielestäni paras tapaus jonka sössin. Tuli pyytämään "oppaaksi" viemään hänet Helsingissä hotellilleen kun oli vähän kauempaa kotoisin. Minä hölmö sanoin etten nyt vielä ehdi kun oli jutut poikien kanssa kesken. Sai sitten yhden muun oppaaksi ja kuulin myöhemmin että oli ollut villi yö.
Mä oon harrastanut yhden kanssa kiihkeää seksiä vuoden ajan töissä ja hänen kotona. Ei lopetettiin. Si tuli melkein toinen, sen kanssa ei menty hipelöintiä ja pussailua pitemmälle kun kerran meni liian kiihkeäks nii se tuli reisille. Se jäi ainoaksi.
Vierailija kirjoitti:
On ollut kolmessa eri työpaikassa seksiä työkaverin kanssa ja kahdessa jopa työajalla ja paljon! No nyt olen tuon viimeisen kanssa naimisissa.
Paras oli kun oltiin Intiassa työmatkalla viikko, niin toinen osapuoli einedes käynyt omassa huoneessaan koko reissun aikana. Kun tultiin töistä niin käytännössä naitiin kunnes nukahdettiin.
Minä kävin työmatkalla kuussa
Työkaverin kanssa on vuosia paneskeltu kaikki työreissut ja "etätyöt" korona-aikana. Harmi vaan että herran vaimo alkaa haittaamaan menoa, jonkinlaista kotidramaa joka läikkyy yli ja vie hyvää tuulta ja intoa mieheltä.
Emilia voisi kyykistyä kunnon syväpersekyykkäyksellä kasvoilleni ja nuolettaa perseensä oikein kunnolla
Voi kyllä kiitos tahtoisin. On vain kaverini vaimo tuo henkilö...