En tarvitse kapulaa kassahihnalla.
Pidän kärryäni takanani ja sen avulla nylkuttäjän niin kaukana ettei se saa tavaroitaan hihnelle ennenkuin omalla vuorollaan. Itse osaan jättää hihnanlevyisen välin edelliseen asiakkaaseen.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vau! Oletpa taitava. Tässä sulle mitali.🥇
Kitos! Sinäkin saattaisit oppia!
Niin, ei se hihna lopu. Se on loputon rulla!
Niin? Ei mulla kaupassa ikinä kiire ole. Mulla on aikaa tuijottaa sun korvavaikkuja.
Pankaapa metkille, seuraava asiakas EI KOSKAAN pysty laittamaan ostoksiaan hihnalle, ellei kapula ole välissä. Ja ymmärtäähän sen koska jos kapulaa ei olisi, eri asiakkaitten ostokset hyppelisivät sikin sokin toistensa sekaan ja mitenkään ei enää selviäisi, mikä tavara oli kenenkin. Suikalepaistit ja banaanit ja mansikan makuiset kondomit - kaikki iloisesti sekaisin!
Näinhän siinä kävisi, eikö vain? Vai eikö sittenkään. Ihmiset ovat koomisia hirttäytyessään joihinkin totunnaisiin toimintatapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei mulla kaupassa ikinä kiire ole. Mulla on aikaa tuijottaa sun korvavaikkuja.
Muta ymmärrätkö että rynkytyksesi kärryllä ja tavaroiden tunkeminen minun ostostreni joukkoon ei nopeuta yhtään?
Då det var covid aktuellt gjorde man på samma sätt, då så få klarade av att uppskatta 2 meter.
Joo, nämä mielensäpahoittajat voisivat opetella joustavaa käytöstä kaupassa. Odotan itse vähän kauempana enkä tunge seuraavan asiakkaan niskaan hengittämään, laitan tavarani kun hänen omansa ovat menneet, annan hänen maksaa rauhassa ennenkuin menen itse lähellekään maksupäätettä. No, takanani samaan aikana on koko ajan joku apina hönkäilemässä niskaan ja jos en laita itse sitä kapulaa muutamien ostosteni jälkeen, se napataan kourusta ja pamautetaan hihnalle kuuluvasti tuhinan säestämänä . Vasta sitten voi arvoisa kaavoihinsa kangistunut alkaa laittaa tavaroitaan siihen. Miten sitä ennen on pärjätty?
Muutenkin törkeää käytöstä ihmisillä kaupassa. Etuillaan, tungetaan kassalta ohi eikä osata sanoa mitään, ei osata hymyillä, puhua tai laskea edelle ihmistä jolla on se yksi juoma ostettavana. Käyn kaupassa nykyään niin harvoin kuin mahdollista.
Vau! Oletpa taitava. Tässä sulle mitali.🥇