Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselisitteko miesta joka ei osallistu olenkaan lastenhoitoon tai kotitoihin. Eika suostu hyvasta palkasta huolimatta rahoittamaan perheen elamaa niin, niin etta aiti voisi jaada

Vierailija
29.11.2006 |

Hoitovapaalle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa oikein päähän! Yksin varmaan pärjäisi paremmin.

Vierailija
2/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että kotityöt kuuluvat minulle kun olen päivät kotona ja saan ne suurimmaksi osaksi päivän aikana tehtyäkin, mutta kyllä mies pyydettäessä auttaakin.

Jos mies ei pysty perhettään elättää niin on aika munaton mies. Heittäisin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käy töissä tienaa hyvin ja mä joudun tekemään kotona ihan kaiken yksi. Ei edes iltaisin leiki lapsen kanssa. Astiat ja vaatteensa jättää käsistään ihan mihin sattuu tai siis juuri siihen missä sattuu olemaan.

Mulle ei anna rahaa ollenkaan ja joudun laskujakin maksamaan itse.

Vierailija
4/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää palkkansa muutamaa kauppareissua lukuunottamatta harrastuksiin, tietokonepeleihin, hillittömiin kännykkälaskuihin jne. Mä en ole saanut senttiäkään ruokarahaa tai vaaterahaa yli puoleen vuoteen joten kituutan säästöilläni ja kotihoidontuella. Lisäksi mies muistaa kertoa joka päivä kuinka ruma, lihava ja ällöttävä mä olen.

Mä odotan innolla sitä kun paskiainen lähtee opiskelemaan uutta ammattia toiselle paikkakunnalle, eipä tarvitse sen naamaa katsellaenää.

Ja mä en edes nalkuta, en hauku miestä enkä vaadi mahdottomia. Silti mies ei voi auttaa missään, jätti mut kipeänä lasten kanssa kotiin ja lähti treeneihin. Jos mä haluan jotain ruokaa niin saan kuulemma lähteä kauppaan lasten kanssa sitä hakemaan sillä mies käy kotimatkalla pizzalla, lapsille onneksi oli pakkasessa jauhelihakeittoa jota mä vaan en voi allergian takia syödä...

Vierailija
5/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänäpäivänä vielä tuollaisia miehiä? Mun mies syöttää vauvalle juuri iltamaitoa!

Vierailija
6/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies alistuisi semmoseen seksiin kuin MINÄ haluaisin. Siis seksittömyyteen, satunnaisesti dildo sille peppuun -ilman liukkaria! Kuvaat sen ja näytät sen kavereille!

En olis tollasen Mikkosen kanssa.

Vierailija
7/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Onko tänäpäivänä vielä tuollaisia miehiä?"

Mä luulen että tollaset selkärangattomat lökäpöksyt on just tämän päivän ongelma. Kyllä ennen miehet perheensä elätti!

Vierailija
8/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuommoisesta meningistä oli jotakin merkkejä jo ennen lapsiakin???

Vierailija
9/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen kuluihin. KAUHEITA miehiä, otan totisesti osaa.

Vierailija
10/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRASTA!!