Some täynnä venäläisiä mainoksia
Onko kellään muulla FB ja insta täyttyneet venäläisillä aakkosilla kirjoitetuista jutuista? Asun Helsingissä, en itärajalla. En osaa venäjää enkä ole klikkaillut mitään venäläistä. Mistä tämä voi johtua?
Kommentit (9)
Voi olla myös ukrainaa, se on kyllä helppo tunnistaa, mutta en jaksa selittää kun täällä ei saa käyttää kyrillisiä. No, ukrainalaisten i-kirjain on samanlainen kuin meillä.
per seensuristimia myydään runsaasti, ei mahdu eikä surise
Klikkaa Instassa että Seuraat, silloin ei näy mitään mainoksia.
Instassa voi valita Seurataan tai Suosikit eikä mainoksia näy sitten.
Mulla ei oo sometilejä eikä ongelmaa.
Ihan normaalisti mun insta toimii. Tarkkaile tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on kaapannut sun tilit tai sitten ihan salaa itseltäsi surffaan venäjäsivuilla. Olet katsellut juutuubia tai mikä se oinen, tokentube?
Myös rokotevastaisten sivustojen selailu saa tuon aikaan, nehän on venäläisten trollitehtaiden masinoimia, ja trumpinpuolella olevien sivustojen kanssa, sieltähän trumppi on rahansa saanut (ne, mitä ei ole kiinalaisille velkaa).
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Miksi?
Joku on kaapannut sun tilit tai sitten ihan salaa itseltäsi surffaan venäjäsivuilla. Olet katsellut juutuubia tai mikä se oinen, tokentube?
Myös rokotevastaisten sivustojen selailu saa tuon aikaan, nehän on venäläisten trollitehtaiden masinoimia, ja trumpinpuolella olevien sivustojen kanssa, sieltähän trumppi on rahansa saanut (ne, mitä ei ole kiinalaisille velkaa).