Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus ja halukkuus

29.11.2006 |

Itsellä on tällainen nolohko sinänsä kai, luonnolinen asia jota olen paljon viimeaikoina miettinyt. En milloinkaan ole ollut mitenkään hyperseksuaalinen ihminen mutta heti neljännen raskauskuukauden alettua olen sellaiseksi muuttunut! Siis mielessä ei tunnu pyörivän enää nykyään mitään muuta! :)

Muutos on ollut todella suuri entiseen, en ole ikinä ennen kokenut mitään vastaavaa ja mietin onko tämä jotenkin epänormaalia sillä lähinnä olen lukenut noiden halujen vähentyvän radikaalistikin raskaana ollessa.

Miten teillä muilla, onko tuntunut siltä että raskaana olo on lisännyt haluja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toi ole vaan hyvä juttu :) Luulis että mies on ainakin iloinen. Meillä on ihan nurinpäin, oksennusta pidätellen tuntuu että saa sähköiskun kun toinen koskeekin...

Vierailija
2/2 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen " normaalisti" (siis ei raskaana ollessa) melko aktiivinen noin seksuaalisesti, mutta kyllä kaikki muuttuu ja vaihtelee huimaa vauhtia raskaana. Sama oli esikoisen kanssa ja kyllä minä olen lukenutkin että ihan normaalia on. Mulla oli ekat neljä kuukautta ihan hirveän huono olo ja väsymys, joten ei tehnyt mieli paljonkaan. Sitten tuli muutaman viikon vaihe että koko ajan teki mieli. Ja sitten yks kaks taas ei tehnyt. Nyt on aika normaali tilanne halujen suhteen =). Ollaan sovittu miehen kanssa, että (ainakin silloin kun tekee harvoin mieli) niin minä hoidan aloitteet. Mies ei halua painostaa ja on helpompaa kun ilmaisen sitten kun haluan. Tietty mieskin voi aloitteen tehdä jos mieli tekee, mutta ollaan molemmat todettu tää aika hyväksi, kun mieskään ei halua että hänen takiaa " uhraudun " (vai miten sen nyt ilmaisisi=).

Mutta tiivistäen, kyllä halut vaihtelee niin ettei voi yhtään tietää tekeekö ensi viikolla koko ajan mieli vai ei yhtään. Yritä nauttia tilanteesta silloin kun mieli tekee (ja toivottavasti miehenkin) .

Tipy+ipana 1v2kk+papuliini rv 29+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla