Myötähäpeä unelmahäät-pariskunnan hehkutuksesta
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a8e8b845-8752-4a00-8ae5-2fbc7dd…
Voi lollero.
Muut pariskunnat ei vissiin sitten naikaan 😅😅😅
Eiku...
Kommentit (1080)
Voi helvetti jos nää saa tehdä jotain nepsy valmentajan hommia?!??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kauhea. Mun silmät paloi kun luin näiden tyyppien facebookkia 😬😷 Tykkään tuosta hääohjelmasta mutta tuli niin kova ällötys facebookista, että taidan jättää väliin ma jakson.
Se tyyli on niin ihanaa, samaa kuin kaikilla verkostomarkkinointihuijareilla, tehdään isoja otsikoita joka väliin ja luvassa on aina "SUURIA PALJASTUKSIA" ja "PIAN", ja sitten yhtäkkiä ei mitään kuulukaan kun ne suunnitelmat sössitään aina. Ja teksti täynnä isoja kirjaimia, emojeja ja hashtageja. Ai saatana miten noloa :D
Ai niin, ja vielä parempaa on, että Henna on alkanut kirjoittaa postauksiaan englanniksi, suuren maailman meininkiä nääs. Ja se englanti on ihan hirveää :D
Kappas, rva käyttää miehensä oppeja treenaamiseen. Selkäakne, miehiset piirteet, matala ääni jne. Näitä mä en tajua? Jos tuosta nyt haluaa palata ns. lähtöpisteeseen joskus se vaatii osakseen samat korjausleikkaukset kuin lähdettäisiin ihan puhtaasti miehestä? ja just että vakavia sairauksia taustalla?
Ehkä jos nyt jossain kunnon kehonrakennuskisoissa treenasi, mutta että omaksi ilokseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vuosi sitten oli se pari, jossa mies meni 9. kertaa avioon (eroon päättyi tämäkin liitto). Kesken häävalmistelujen sanoi tulevalle vaimolleen, että "mua panettaa". Tälläisistä pariskunnista tv sitten tekee ohjelmia.
Mikä ihme vaivaa näitä tyyppejä jotka kuvittelee, että heidän seksielämä kiinnostaa muita? 🤦
Pölhöys.
Vierailija kirjoitti:
“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.”
"Stupid is as stupid does"
Katsoin ensin kuvaa Iltalehdestä että onko Sohvi Blörf iskenyt nyt Nakki Trangian!
Ei kyllä sekään yllättäisi mutta nähän olikin vaan halpoja kopioita.
Vierailija kirjoitti:
Liekö kotoisin (lähtöisin) Sastamalasta ollenkaan, Turengissa pitivät häätkin?
Lammilta on mies kotoisin. Mutta on adoptoitu ilmeisesti jostain ulkomailta. Ehkä se jotain selittää, kun vaikea oli jo lapsena.
Pidän kaikkia niitä ihmisiä tyhminä jotka katsoo vieläkin telkkaripaskaa 2023!
Eli Henna hyväksyy toisen naisen touhuihin mukaan mutta hyväksyisikö Mikko jos tämä kolmas osapuoli olisikin mies? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Eli Henna hyväksyy toisen naisen touhuihin mukaan mutta hyväksyisikö Mikko jos tämä kolmas osapuoli olisikin mies? 🤔
Mitäpä lottoat 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä lottoat 😅
Saattas tulla tunti turpaan, jos Henna menis edes ehdottamaan tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mut miks tuo mies näyttää siltä sekopää mustasukkaiselta ukolta, joka Vuosaaressa surmasi vaimonsa ja itsensä kesäkuun lopussa 2017.
Nainen oli siinä k market Pietarissa vai mikä se on niin töissä.ken muistaa?
Tiedän keitä tarkoitat koska olen samalta paikkakunnalta kuin tuo nainen oli. Tuon miehenkin näin muutaman kerran eikä kyllä tästä Mikosta tullut tuo mies mieleen.
Noilla facebookissa kaikkia "koronarokote on huijausta ja eliitin agendaa" jne e|ämänkøu|un juttuja
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kun on ruma nainen. Näyttää ilman meikkiä ihan mieheltä.
Tyhmä kommentti. Suomaĺaiset yleensä näyttää ilman meikkiä aika valjuilta.
Ruma se on meikattunakin. Silmät lähell toisiaan kuin apinalla.
Ihan söötti ja jopa suloinenhan tuo on. Varsinkin hääkuvassa.
Muistuttaa vähän Martinaa mun mielestä.
Martinalla ei ole tatuoidut kalju ja pulisongit.
Ai se mies jostain lapualta? Se joku strippari? sehän oli eka avioliitto, kihloissa ollut just jonkun melkein 10 kertaa tosin.