Myötähäpeä unelmahäät-pariskunnan hehkutuksesta
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a8e8b845-8752-4a00-8ae5-2fbc7dd…
Voi lollero.
Muut pariskunnat ei vissiin sitten naikaan 😅😅😅
Eiku...
Kommentit (1080)
Joku vuosi sitten oli se pari, jossa mies meni 9. kertaa avioon (eroon päättyi tämäkin liitto). Kesken häävalmistelujen sanoi tulevalle vaimolleen, että "mua panettaa". Tälläisistä pariskunnista tv sitten tekee ohjelmia.
Onko tuo nainen sitten todella, todella rakastunut jännä mieheensä, kun henkensä kaupalla pysyy toisten naistenkin nöyryyttämänä suhteessa ? Niin noloa ne muut muijat. Viilteleekö ukko niitäkin seksin aikana ?
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin naisen facen.
Selän ja käsivarsien finnit kyllä kertoo hormonien käytöstä.
No ei kerro! Mulla on ollut juurikin finnejä ja aknea selässä ja käsivarsissa, enkä käytä horkkaa. Luultavasti aiheutuu kombinaatiosta jossa hikoilen ja koskettelen käsivarsia joista tulee bakteereja ja mahdollisesti ruuasta ja stressistä.
Vierailija kirjoitti:
Liekö kotoisin (lähtöisin) Sastamalasta ollenkaan, Turengissa pitivät häätkin?
Mies on kai jostain sieltä päin kotoisin, ainakin somejuttujen perusteella ovat Sastamalaan muutettuaan henganneet paikoissa, joissa mies on viettänyt lapsuuttaan. Henna asui pitkään Tampereen seudulla, ja asuivat ennen Sastamalaan muuttoaankin yhdessä Ylöjärvellä eli Tampereen naapurissa. Tutustuin Hennaan, kun hän oli aktiivisesti mukana Pirkanmaan Nuorissa Yrittäjissä, ja silloin kaikki oli edes ulkoisesti vielä hyvin. Mutta talousongelmia oli ilmeisesti jo silloin, jätti ainakin tutulleni suht pienen laskunsakin maksamatta, ja perintätoimistosta sanottiin tuolloin, että oli niin pitkä ulosottorekisteri, ettei kannata pientä summaa edes lähteä enempää perimään kun ei maksa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin naisen facen.
Selän ja käsivarsien finnit kyllä kertoo hormonien käytöstä.
No ei kerro! Mulla on ollut juurikin finnejä ja aknea selässä ja käsivarsissa, enkä käytä horkkaa. Luultavasti aiheutuu kombinaatiosta jossa hikoilen ja koskettelen käsivarsia joista tulee bakteereja ja mahdollisesti ruuasta ja stressistä.
Mutta se että naama paksuuntuu ja muuttuu muhkuraiseksi (nenä muistuttaa lähinnä perunaa), kertoo kyllä hormonien käytöstä. Siis kun hän ei ole joitakin vuosia sitten vielä sellaiselta näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.”
And idiots can only copy paste others slogans.
Millä tavoin ei sovi tähän?
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a8b75fcb-d9e5-4023-a19d-512937b…
"Unelmahäät-sulhanen hakkasi, potki ja puukotti aivokasvaimesta toipuvaa morsiantaan – Häät maanantaina tv:ssä"
huhhuh
Joo, siinä onkin todelliset unelmahäät 🙄
Vierailija kirjoitti:
Joku vuosi sitten oli se pari, jossa mies meni 9. kertaa avioon (eroon päättyi tämäkin liitto). Kesken häävalmistelujen sanoi tulevalle vaimolleen, että "mua panettaa". Tälläisistä pariskunnista tv sitten tekee ohjelmia.
Mikä ihme vaivaa näitä tyyppejä jotka kuvittelee, että heidän seksielämä kiinnostaa muita? 🤦
Vierailija kirjoitti:
Odotan, milloin palstan kilttis saapuu paikalle kertomaan, että tuollaista me naiset halutaan, ja ohittaa täysin jokaisen ketjun kommentin. :D
Kommentit ja todellisuus on kuin järki ja tunteet. Ei ne kohtaa.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kun on ruma nainen. Näyttää ilman meikkiä ihan mieheltä.
Tyhmä kommentti. Suomaĺaiset yleensä näyttää ilman meikkiä aika valjuilta.
Ruma se on meikattunakin. Silmät lähell toisiaan kuin apinalla.
Ihan söötti ja jopa suloinenhan tuo on. Varsinkin hääkuvassa.
Muistuttaa vähän Martinaa mun mielestä.
Hyi kauhea. Mun silmät paloi kun luin näiden tyyppien facebookkia 😬😷 Tykkään tuosta hääohjelmasta mutta tuli niin kova ällötys facebookista, että taidan jättää väliin ma jakson.
Vierailija kirjoitti:
“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.”
Mutta silti piti tulla ylemmyydentunnossa tänne kommentoimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa lapsen isästä?
Onko lapsen elämässä mukana vai mikä tuossa huostaan otossa on ollut kuviona?Tapaamisoikeus on äidillä kuitenkin.
Kai isäkin on lapsen elämässä, äiti on ainakin somessa itkenyt, kun isä oli vienyt tytön lätkämatsiin.
Miksi itkee kun isä vie tytön lätkämatsiin??
Miten tuolla naisella on noin miehekäs naama? Instakuvissa näkee paremmin. Nenäkin kuin peruna.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kauhea. Mun silmät paloi kun luin näiden tyyppien facebookkia 😬😷 Tykkään tuosta hääohjelmasta mutta tuli niin kova ällötys facebookista, että taidan jättää väliin ma jakson.
Se tyyli on niin ihanaa, samaa kuin kaikilla verkostomarkkinointihuijareilla, tehdään isoja otsikoita joka väliin ja luvassa on aina "SUURIA PALJASTUKSIA" ja "PIAN", ja sitten yhtäkkiä ei mitään kuulukaan kun ne suunnitelmat sössitään aina. Ja teksti täynnä isoja kirjaimia, emojeja ja hashtageja. Ai saatana miten noloa :D
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla naisella on noin miehekäs naama? Instakuvissa näkee paremmin. Nenäkin kuin peruna.
Hormoneja käyttää, tietenkin kun miehensä on nappikauppias. Ei ollut sellainen ennen kuin tämän iki-ihanan sulhonsa tapasi.
Kuka jaksaa edes katsoa näitä WT-ohjelmia?
Naisen ääni on möreämpi kuin miehellään ja naama kuin perunapelto, näkee selvästi ettei treenaa pelkkien proteenipatukoiden voimin. Ja ukolla taas ihan hullunkiilto silmissä.
Sanokaa mun sanoneen, joku päivä nämä kaksi ovat Alibissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa lapsen isästä?
Onko lapsen elämässä mukana vai mikä tuossa huostaan otossa on ollut kuviona?Tapaamisoikeus on äidillä kuitenkin.
Kai isäkin on lapsen elämässä, äiti on ainakin somessa itkenyt, kun isä oli vienyt tytön lätkämatsiin.
Miksi itkee kun isä vie tytön lätkämatsiin??
No kun Hennan mielestä lätkä on poikien juttu. 🙄
Liekö kotoisin (lähtöisin) Sastamalasta ollenkaan, Turengissa pitivät häätkin?