Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netistä ohjeita HAMA-helmillä askarteluun??

Vierailija
29.11.2006 |

Kuka tietää ohjeita Hama-helmillä askarteluun?? Varmaan netistä löytyy mutta en nyt itse onnistunut löytämään. Ulkolaiset ohjeet käy toki myös.

Kiitokset vastanneille!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 6 v. poika on täysin friikahtanut hamahelmiin ja tekee varmaan 10 työtä päivässä, ellen ehdi hätiin. Hänellä on käytössä eri muotoisia muotteja, joihin voi sommitella joko muotin muotoisen kuvion ja silittää kiinni, tai tehdä vain osan muotista, jolloin mahdollisuudet ovat lähes rajattomat.

Nyt kun meillä on ehkä 100 hamahelmityötä, olemme miettineet tehdä osasta koruja, ehkä kummipojalle mobilen jne.

Mä olen aivan kypsä hamahelmiin, mutta poika on eilenkin tehnyt eskarissa 3 ja tänään takuulla lisää ja kotona jatkuu sama homma.

Vierailija
2/6 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mallikuvia, miel. aika helppoja (lapsille).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muuta. Tai no ehkä värien tunnistamista, kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa - mutta ei kai se voi olla värikkäiden pienten helmien päätarkoitus? 7

Vierailija
4/6 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, että lapsi saa itse päättää mitä tekee... 7 taas - oon päiväkodissa nähnyt muidenkin lasten tekeleitä ja aivan mahtavaa värienkäyttöä on ollut.

Vierailija
5/6 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www . perlerbeads . com

Vierailija
6/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tuosta linkistä. Valmiita malleja vaikka kuinka!

Meilläkin tosi innokkaita askartelijoita ja omat ideat nyt lopussa. Joulukortteihin ehkä jouluisia töitä laitetaan. Aiemmin onnittelukortteihin niitä jo laitettu mutta valmiiden töiden " jatkokäyttö" välillä ongelmana. Tuo mobile hauska idea! Meillä laatikot vaan pursuilee valmiita taideteoksia.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän