Millaisen yöpaidan laitat nyt illalla yllesi?
Puin juuri itse Marks & Spencerin tummansinisen, valkoisilla polka dotseilla kuvioidun pyjaman
Kommentit (67)
Firman työvaatteet. t. yötyöläinen
Rock-henkisen pitkän T-paidan, jossa jää olkapäät paljaaksi. Ei ole yöpaidaksi tarkoitettu, mutta palveleekin siinä tarkoituksessa parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä Marimekko -raitayöpaita
Mulla sama, vihreäraitsinen.
Harvinaisen epämukava yöpaita. Aina makkaralla jossain ja tarttuu lakanohin kääntyillessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta-ruskea raidallinen, tunika tyyppinen, pitkähihainen puuvillatrikoo paita ja mustat pitsipikkarit
Ketään ei kiinnosta sun pitsipikkarit. Tässä kysyttiin yöasua.
Joo, jep. Vaikka joku hassu voisi kutsua tuotakin yöasuksi, jopa shortsipyjamaksi, ainakin valmistaja. Mutta koska keskusteluun saa osallistua vain sinulle sopivilla kommenteilla, niin poistaisin omani, jos se olisi mahdollista.
Seli seli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta-ruskea raidallinen, tunika tyyppinen, pitkähihainen puuvillatrikoo paita ja mustat pitsipikkarit
Joo, jep. Vaikka joku hassu voisi kutsua tuotakin yöasuksi, jopa shortsipyjamaksi, ainakin valmistaja. Mutta koska keskusteluun saa osallistua vain sinulle sopivilla kommenteilla, niin poistaisin omani, jos se olisi mahdollista.
Okei eli musta-ruskea raidallinen pitkähihainen tunika ja pitsipikkarit muuttui nyt yhtäkkiä shortsipyjamaksi? Juuust juust.
Mikset heti sanonut?
Villasukat ja puuvillainen lyhythihainen yöpaita. Sopivan reilunkokoinen
Lyhyt yöpaita. Kuvioissa lintuja, kukkia ja oksia. Minulla useita yöpaitoja, mutta nyt tämä. Yöpaidan pitää olla pehmoinen ja hyvälaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli.
Itseasiassa, niin onkin ja sen ei pitäis vaikuttaa suhun millään tavalla, koska tää on vain keskustelupalsta, missä kuka tahansa voi olla mitä tahansa ja sanoa ihan mitä haluaa ja tämäkin oli vaan mun fantasiaa, koska oikeesti laitan kulhtaneen haalistuneen sinisen flanellisen ruupaidan ja virttyneet villahousut
Ratia punainen pitkä, leveillä hihoilla. Paras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli musta-ruskea raidallinen pitkähihainen tunika ja pitsipikkarit muuttui nyt yhtäkkiä shortsipyjamaksi? Juuust juust.
Mikset heti sanonut?
Voi kuinka söpöä, että mun yövaatteet herättää näin paljon kiinnostusta ja keskustelua, en olisi arvannut vastatessani alkuperäiseen kysymykseen. Haluisitko saman setin? Se on kyllä ihan kiva, mun lemppari
Exän vanha t-paita, puuvillaa. Ikää mokomalla on ainakin 15 vuotta.
Moni pitää sukkia yöllä, mua inhottaa kun peitto jää kiinni sukkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon, kivan bakteeriset petivaatteet alasti nukkujilla.
toiset käy pesulla ja pesee joskus lakanoitakin
Ei se riitä, etenkään joskus peseminen. Paljas alapääsi kerryttää jo yhden yön aikana bakteereita niihin lakanoihisi, vaikka kuinka kävisit pesulla.
Bilsan oppitunti: Tiesitkö että naisen alapää on ainoa ihmiskehon osa, joka puhdistaa itse itsensä ja on siis puhdas? Eikä mitenkään likainen bakteeripesä.
Ellei sulla sitten ole joku tulehdus?
Tuo kauhistelija on se, joka jankkaa löyhkäävästä alapäästään palstalla kaiket päivät.
Ei ymmärrä normaalisti hygieniasta mitään.
Uutena kirppikseltä ostettu Nanson mekko. Kokoa liian suuri ja siksi mukava. Ikinä en laittaisi ihmisten ilmoille mutta yöpaitana just sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Moni pitää sukkia yöllä, mua inhottaa kun peitto jää kiinni sukkaan
Piikkisukat?
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon, kivan bakteeriset petivaatteet alasti nukkujilla.
Miten nää henkilöt harrastaa seksiä kun ovat näin lammoisia? Ootteko te silleen "Hyi en voi koskee"! Ja äkkiä pesulle ja desinfioimaan kaikki paikat ja lakanat ym?
Puuvillainen, nilkkapituinen ja vielä kukallinen. Ei kierry mihinkään.
Mulla sama, vihreäraitsinen.