Suomen kaunein kesämökki 2023 Official
Taas alkaa ja eka jakso tänään. Ekassa jaksossa näyttää olevan puisia aika moderneja rantamökkejä
Kommentit (934)
Vierailija kirjoitti:
Itse oon miettinyt, että jos tuomarit olis muualtakin kun pääkaupunkiseudulta, niin pisteet vois jakautua erilailla 🤷 kun täällä maaseudulla asuvana arvostan ihan eri asioita kun esim sitä, että vastakkaisella rannalla näkyy helsinki ja espoo 😅
Olen Helsingistä, mutta en arvosta mökillä kyseisiä maisemia, joten teoriasi taitaa ontua.
Tällä kerralla en äänestä koska oma suosikki ei ole jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pappila oli aivan ihana, ja se sali varsinkin oli täydellisen kaunis.
Tuomareitten mielestä Espoon kopperokeittiö irtomikrolla ja joka puolelta tursuavilla muumimukeilla vei voiton. Paras uskoa niitä? 😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aargh, miten huviloista voitiin äänestää jatkoon toinen vaihtoehto. Helkkarin Sumari! Valkoinen huvila oli tosi tökerön laatikon muotoinen, ja rannalle sijoitetut palju ja lasikoppi ei sopineet yhtään kokonaisuuteen. Ei mitään maisemointia ja tyylit aivan eri päärakennuksen kanssa! Tapetteja käytetty aivan överisti ja ilman makua.
Sen sijaan se pappila, aivan täydellinen kaikkia yksityiskohtia myöten! Jos noita kaikki ökytaloja sanotaan mökeiksi, niin kyllä tuo pappilakin samaan kilpailuun olisi kuulunut. Nyt tapahtui kyllä oikeusmurha!
No väärässä kyllä olet. Oikea voitti.
T.ValokuvaajaJoka ei osaa edes perustella mitään 😂
Kyllä valokuvaaja on aina oikeassa, perusteista viis. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuohon mökkiohjelmaan ei oikein sovi vuokrahuvilat. Tuo iso viimeisen jakson vanha pappila
on julkisesti vuokrattavissa juhlatiloiksi. Netistä löytyy mainossivut-
Kai omaa asutustaan saa hyödyntää eri tarkoituksiin, suuri osa suomalaisista vuokraa mökkejään, miksei tuossa tapauksessa kattaisi ylläpitokuluja myös bisnesmielessä. Ei tarkoita, etteikö siellä aikaansa viettäisi.
Voi mitenkähän hienostorouva sumari nyt selviää tästä 50-luvun mökit jaksosta,
nyrpisteleeköhön naamaansa kun on niin pientä ja vaatimatonta meidän luksusrouvalle?!?
Ei kyllä ollut 50-luvun hengestä ja hienostuneisuudesta mitään jäljellä Naantalin pamauksessa. Suhteettoman suuri portaikko vielä pilaa maiseman merelle päin monelta mökkeilijältä, voisi muitakin ajatella eikä vain tuijottaa omaa napaansa.
Kiinnostava sisustus. Jättiportaikko on ihan ylimitoitettu
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ollut 50-luvun hengestä ja hienostuneisuudesta mitään jäljellä Naantalin pamauksessa. Suhteettoman suuri portaikko vielä pilaa maiseman merelle päin monelta mökkeilijältä, voisi muitakin ajatella eikä vain tuijottaa omaa napaansa.
Ohjelmassa ei kerrottu jättiportaikon funktiota, vai menikö minulta ohi? Järjettömän rumalta se näytti.
Mä haluaisin äänestää suosikkiani, mutta en etsinnöistä huolimatta löytänyt mitään kohtaa tai sivustoa, mistä voisi äänestää. Tietääkö joku?
Äänestys alkaa vasta kun kaikki finalistit on valittu, eli jos olen pysynyt laskuissa, ensi viikon jakson jälkeen. Yleensä tässä ohjelmassa pyritään sijoittamaan voittaja kauden viimeisiin jaksoihin, joten kannattaa katsoa viimeinenkin ;)
Nuo autonromut ja muu pöhkö rekvisiitta tökki mua pahasti. Puutyöt olivat upeita. Mutta ne portaat! Aivan kamalan rumat, paistoivat varmasti jokaisen vesilläliikkujan silmiin todella häiritsevinä. Vanhemman pariskunnan ylenpalttisesti omataiteella koristeltu mökki oli vähän samanlainen, kuin isovanhempieni viiskytluvun vaatimaton mökki. Joo, pitäisi tuomarien mieliksi maalata valkoiseksi kaikki tiiliseinät, olisi sitten nykyaikaisen freesi, viis siitä, että mökki voisi olla kaikkineen aikansa tuote. Tuntuu, että tuomareita ei miellytä nämä vaatimattomat perisuomalaiset mökkiratkaisut ( pisteitten mukaan) vaan pitää olla mustaa laatikkoa ja valkoista, freesiä sisänäkymää.
Vierailija kirjoitti:
Äänestys alkaa vasta kun kaikki finalistit on valittu, eli jos olen pysynyt laskuissa, ensi viikon jakson jälkeen. Yleensä tässä ohjelmassa pyritään sijoittamaan voittaja kauden viimeisiin jaksoihin, joten kannattaa katsoa viimeinenkin ;)
Aa okei. Kiitos tiedosta! Katsoin mtv3 katsomosta, kun oli jäänyt jaksoja väliin ja katsoin näköjään sieltä jo viimeisen jakson.
Olen täysin kyllästynyt Hanna Sumariin ja hänen kommentteihinsa. Mielellään vaihtoon.
Ensimmäinen mökki oli hyvä. Hienoa, että mökillä ajatellaan myös nuoria, voi pelata korista ja pitää urheilukisoja. Ihana 50- luvun mökki kauniilla maisemalla.
Vierailija kirjoitti:
Nuo autonromut ja muu pöhkö rekvisiitta tökki mua pahasti. Puutyöt olivat upeita. Mutta ne portaat! Aivan kamalan rumat, paistoivat varmasti jokaisen vesilläliikkujan silmiin todella häiritsevinä. Vanhemman pariskunnan ylenpalttisesti omataiteella koristeltu mökki oli vähän samanlainen, kuin isovanhempieni viiskytluvun vaatimaton mökki. Joo, pitäisi tuomarien mieliksi maalata valkoiseksi kaikki tiiliseinät, olisi sitten nykyaikaisen freesi, viis siitä, että mökki voisi olla kaikkineen aikansa tuote. Tuntuu, että tuomareita ei miellytä nämä vaatimattomat perisuomalaiset mökkiratkaisut ( pisteitten mukaan) vaan pitää olla mustaa laatikkoa ja valkoista, freesiä sisänäkymää.
No joo, eipä ne tuomareita pahemmin kiinnostaneet, mutta pakko on sanoa, ettei ne miellyttäneet kyllä minuakaan :D
Jotenkin tylsä jakso oli. 50-luvun sisustus on ihan ok, mutta ei noissa minusta ollut yhdessäkään mitään 50-lukuun viittavaa ja kaikki oli täynnä ihmeellistä roinaa ja valokuvia. Ovat varmaan henkilökohtaisesti noille omistajille rakkaita mökkejä, mutta yksikään ei ollut sellainne, että olisi tullut itselle mieleen, että WAU onpa upea ja ihana.
Olen sitten ehkä vähän selkeämmän linjan ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava sisustus. Jättiportaikko on ihan ylimitoitettu
Kansanedustajalle sopiva mökki, kun samanlaiset portaat töissä ja mökillä.
Eniten ihmettelen, että Hanna Sumarissa ei ole tapahtunut minkäänlaista henkistä kehitystä vuosien myötä. Ikää on jo reilusti, kuitenkin hän toistelee samoja fraaseja yhtä innokkaasti. Sehän tietenkin toimii noinkin ikääntyneelle. Sama maski naamalla. Nuo muut asiantuntijoihin kuuluvat ovat kylmiä, kliseisiä snobeja. Aika aikansa kutakin, tämän ohjelman voisi lopettaa. Keskustelevat keskenään ja asenteellisuus näkyy kauas. Ohjelma tuskin kiinnostaa tavallisia työtä tekeviä ihmisiä. Voittajan olen arvannut jo vuosien ajan. Ei tarvitse olla välkky, niinkuin näistä tuomareistakaan ei ole kukaan.
Ennen voittajan paljastamista tulee vielä sellainen jakso jossa vieraillaan "Salkkari-Lindan" kesäpaikalla ja jonkun sisustussuunnittelijan. Kivaa.
Itse oon miettinyt, että jos tuomarit olis muualtakin kun pääkaupunkiseudulta, niin pisteet vois jakautua erilailla 🤷 kun täällä maaseudulla asuvana arvostan ihan eri asioita kun esim sitä, että vastakkaisella rannalla näkyy helsinki ja espoo 😅