Saako saunassa syödä?
Minusta sinne ei mennä syömään ja ruokailut vasta saunan jälkeen, mutta kaveri sanoi paistavansa kiukaalla makkaraa ja ottavansa muutakin naposteltavaa mukaan.
Kommentit (45)
Ei saa! Saunassa saa vaan nussia, fistata ja harrastaa kolmenkimppaa.👵
Eikö pysty edes saunassa olemaan syömättä?
Saunassa saa pelkästään istua ryhdikkäästi ja hikoilla.
Mikään muu toiminta ei ole luvallista saunassa. Ei varsinkaan syöminen tai naiminen.
Mitähän siellä saunadirektiivissä lukee? En ole ihan niin tarkkaan lukenut tuota syömisjuttua. Joskus tarkistan, kuinka kauan löylyssä saakaan olla kerrallaan.
Ei todellakaan syödä. Kyllä sen verran pitää olla itsekuria.
Miksi ei omassa saunassaan saisi syödä?
Jaahas, taas näitä "kun minun mielestä"- niin AINA "väärin".
Hoh hoijaa...
Minulle on se ja sama, jos joku omassa saunassaan syö, mutta itse en kyllä ota saunaan eväitä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Syön myös vessassa kun olen paskalla.
Nojaa, eipä oo koskaan tullu syötyä saunassa, kylmä juoma on kyllä mukava.
Ei! Se on pyhitetty miesten telakoitumiseen.👴
Ei ehkä saunassa, mutta miksei löylymakkaran voisi syödä siinä välissä kun käy vilvoittelemassa.
Otetaan miehen kanssa aina eväslaukku mukaan saunaan. Siellä muutama voileipä sekä trip juomat. 😃
Vierailija kirjoitti:
Ei saa! Saunassa saa vaan nussia, fistata ja harrastaa kolmenkimppaa.👵
Kyllä mummit tietää. :)
Vierailija kirjoitti:
Otetaan miehen kanssa aina eväslaukku mukaan saunaan. Siellä muutama voileipä sekä trip juomat. 😃
Söpöä!
Kyllähän se pilluateria saunassakin maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä.
Jos joku saa jotain iloa tällaisesta ja on se oma sauna niin kenelle se kuuluu/ mitä se haittaa jotain täysin vierasta...
Eihän kukaan tule muillekaan sanomaan, miten omassa saunassa "kuuluu" olla.
Tai jos on olevinaan saunapoliisi, niin siitä vaan.
Voithan sä mennä kiertelemään ihmisten koteja ja antaa sakot, jos joku uskaltaa toimia toisin🤣
Kuka ihme haluaa syödä saunassa saati pystyy?
Kyllä mä ymmärrän, että se kiuasmakkara siellä tehdään, mutta en ole koskaan kuullut/nähnyt, että se myös syödään saunassa.
Meillä on saunassa syöty aina.