Mikä olis hyvä kahvinkeitin?
Mulla nykyinen on ihan halppis, ja jos sillä keittää vaan kupillisen ja kaataa kahvin kuppiin heti tippumisen jälkeen niin se ei ole edes kovin kuumaa.
Kommentit (42)
Osta Mini me kapselikeitin. Halpa hyvä ja kahvi on kahvia eikä mitään kuravettä.
Hyvä vedenkeitin. Hyvä keraaminen tai lasinen kannu johon sopii keraaminen suodatinosa. Ja suodatat kahvin käsin, tulee paljon parempaa ja kestää kolmelle hengelle kolme minuuttia. Sen kauempaa ei saisikaan kestää.
Moccamaster. Tyydy vain parhaimpaan!
Moccamaster ei mene 99% palstalaisten budjettiin.
Moccamaster on ihan ehdoton laite. Meillä toiminut 20v ongelmitta. Jos siitä hajoaa jotain, myös varaosia saa.
Näin tehdään maailman parhaita kahveja:
Ostin eilen Prisman oman merkin keittimen ja olen tyytyväinen. Moccamasterin annoin tyttärelle. En tykännyt siitä.
Moccamastwrin vesi on liiian kuumaa, tulee kitkerää kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Yhden päivän palkan verran maksaa ainakin minulla.
Mokkamestari on satasen. Toisaalta toi vedenkeitin ja suodattimeen kaataminen on hieno ja tyylikäs tapa - köyhäilyä mutta hifistelyä. Osta Hario-suodatin suppilo ja kannu niin se on heti hifiä muiden mielestä.
Köyhän ei kannata ostaa halvinta. Vähän se Moccamasterin osto kirpaisee, mutta siinä on keitintä pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Opettele keittämään ja osta laadukasta kahvia, ei mitään juhla mokaa niin ei tule kitkerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten naapurin huumeluukussa alettiin taas tappelemaan ja heräsit.
Kahvinkeitin on monella kodin turhin esine sillä kahvin suodattaminen käsin on nopea ja helppoa ja takaa aromikkaat kahvit jos vaan porot on hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhän ei kannata ostaa halvinta. Vähän se Moccamasterin osto kirpaisee, mutta siinä on keitintä pitkäksi aikaa.
Kuten sanottu, 20v menty Moccamasterilla. Aika pieni alkaa olla vuosittainen pääomakustannus. Joitain muoviosia olen uusinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele keittämään ja osta laadukasta kahvia, ei mitään juhla mokaa niin ei tule kitkerää.
Juhla-Mokka ei ole kitkerää milloinkaan käsin suodattamaan 94 asteen vedellä max 3 min. Se on kyllä tylsän makuista pidemmän päälle muttei kitkerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten naapurin huumeluukussa alettiin taas tappelemaan ja heräsit.
25e-30e/h on ihan normaali palkka jos on koulutus.
Jos ihan tavallisen keittimen haluat etkä mitään kahvikonetta niin moccamaster.