Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen "salavarakas"

Vierailija
13.04.2023 |

Olen useita vuosia säästänyt rahaa tilille ja rahastoihin. Summa on kertynyt pikkuhiljaa ja on nyt jo suhteellisen suuri, nopeasti laskettuna yli 200 000. Asunnon ostin mieheni kanssa useampi vuosi sitten ja siitä on vielä velkaa noin 90 000, mutta lainaa olen lyhentänyt jo kymppitonneilla. Olemme ihan tavallinen perhe, lapset ja harrastukset, ja vaikka elämme taloudellisesti järkevästi, niin ostamme kaiken tarpeellisen. Palkkani on noin 2500€ plus lisät, joita on vaihtelevasti. En ole kertonut kenellekään ystävälle enkä sukulaiselleni säästöistäni. Vain vanhempani ja mieheni tietää. Jotenkin turvallinen ja hyvä olo. Olen hieman alle nelikymppinen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki on maksella asuntolainan korkoja sen sijaan, että sen maksaisi samantien pois?

Saan sijoituksillani paremman tuoton kuin mitä lainan korko on, joten ei ole järkeä maksaa sitä pois.

Vierailija
22/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa rahasi esim. ostamalla köyhille ruokaa joka on tuotettu lähialueillasi. Näin tuet köyhien lisäksi alueesi pienyrittämistä ja maataloutta.

Ostan aina lähiruokaa ja tuen paikallisia yrittäjiä. En jaa rahojani silti köyhille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla