Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Megalomaaniset menkat

Vierailija
13.04.2023 |

Voi widsit että taas pitikin käydä näin. Tunsin palaverin aikana että superOB falskaa. Heti kun mahdollista (puolen tunnin päästä) kävin vessassa ja kyllä - sidekin oli ehtinyt jo täyttyä :( Olen asiakkaalla ja kyllä minulla on OB tilalle, mutta siteitä en ottanut yhtään mukaani.

Pitää vissiin keksiä joku migreeni, että kehtaa poistua kotiin ennen kuin taas OB täyttyy. Kotimatkaa täältä tunnin verran ja näköjään 2h on nyt taas maksimi yhdellä tupolla.

Kellään muulla näitä ongelmia?

Mulla on ihan satunnaisesti menkat joko superöverit tai ihan normaalit. Koskaan ei voi tietää mitä on vastassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä ihminen gynekologin pakeille! Tuohon vaivaan on saatavissa monenlaista apua. 

Vierailija
2/4 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hyvä ihminen gynekologin pakeille! Tuohon vaivaan on saatavissa monenlaista apua. 

Olenhan minä ollut. Ja mitäs apua tähän nyt? Syy on selkeä. Johtuu yhdistelmästä endometrioosi ja PCO. Ainut mitä tarjotaan on veren hyytymistä aiheuttava lääke, mutta se on minulle riski kun on suvussa taipumusta myöskin tukoksiin (sekä rintasyöpiin). Hormonikierukkaakin tarjottu monta kertaa, mutta en halua sitäkään. Sama koskee e-pilsuja. Ikävä kyllä sukurasitteen vuoksi ei ole mitään järkeä aloittaa hormonihoitoja minulla.

Onneksi ikää on sen verran, että tämä on ohi muutamassa vuodessa. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympäsee vain kun vaikuttaa työhöni. Lähdin nyt kotiin tältä päivältä tekosyyn varjolla. Onneksi esihenkilö on nainen ja tietää tilanteen. 

ap

Vierailija
4/4 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa hiukan tilanne helpottaa. Onneksi megavaihetta kestää enää puoli vuorokautta. Joskus 10v sitten tämä pahin vaihe oli aina useita päiviä. 

Harmi ettei tähän ole oikein mitään sopivaa helpotusta tarjolla. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi