Masentaa karvat ja karvattomuus
Niin, tuntuu ettei mitenkään päin ole hyvä, kun itse haluaisin pitää alapään karvoitukseni ja olla sellaisen miehen kanssa, joka tykkää enemmän luomukarvoituksesta kuin posliinista. Nykyinen mies kuitenkin mieltynyt posliiniin. Minun pitäisi sitten ajella alapää, sen lisäksi että säärien ja kainaloiden ajeluun sekä kaikkien irtokarvojen nyppimiseen menee jo puoli tuntia päivässä. Toiset puoli tuntia menisi alapään ajeluun ja en muutenkaan tykkää siitä tunteesta, että alapää paljas, aiheuttaa ikäviä oireita (valkovuoto, kutina yms).
On vaikea nauttia seksistä karvaisena, kun tietää miehen kiihottuvan posliinista ja eksäkin kuulemma ajeli karvat pois. Aina kesken seksin tulee mieleen ajatus, että ällöttääkö miestä kun näkee karvani. Kehuja alapäästäni saan häneltä vain jos olen ajellut ne pois. Suuseksiä en saa ollenkaan ja ei mene lähellekään pimppiä, jos siinä karvat. Tuntuu että suorastaan kammoaa, ei voi edes pientä suukkoa antaa.
Tämä aiheuttaa välillemme etäisyyttä, en tunne itseäni rakastetuksi ja on vaikea nauttia seksistä. Orgasmin saan aina, mutta henkinen nautinto jää kokematta. Mies sanoo kyllä, ettei minun tarvitse ajella karvoja, mutta elekielestä näkee kyllä, että häntä ällöttää. Koita siinä sitten nauttia. Jos ajan pois karvat, tulen siitä vain vihaiseksi ja surulliseksi, tuntuu väärältä sekin. Olisi parempaakin tekemistä ja parempaakin käyttöä ajalle ja rahalle.
En tiedä miten tästä pääsen eteenpäin, rakastan miestä kuitenkin, ja hän minua. Mies tietää että on vaikea aihe minulle ja koittaa tukea minua, mutta ei kuitenkaan osaa. On perunut puheitaan, että ei se karva-asia ole tärkeä hänelle, mutta sitten kun olen antanut karvojen kasvaa, niin näkee että häntä ällöttää... Ja jos ajan pois, niin hän on innoissaan, mutta minusta tuntuu kurjalle.
Kumpikin vaihtoehto huono.
Kommentit (29)
Tuskin tuollaisen miehen kanssa kovin intiimiä ja henkistä seksielämää voi muodostaa mikäli luomukarvaiseen pilluun koskeminen pitää tehdä ikäänkuin etäältä, vähän varoen.
"Karvainen pillu on pelottava"
varmaan on joku isäpuoli jyystänyt äänekkäästi äitiään jonka tuheron hän 70-luvulta muistaa. Valitettavaa, mutta seksuaaliterapiaa hän tarvitsee eikä mitään kumppaninsa sheivaamista. Ongelma lähtee hoitamalla syytä eikä oiretta.
Sama ongelma minulla kuin sinulla Ap.Mies ei todellakaan halua seksiä jos en ole sheivannut. Kyllä itsekin tykkään usein olla sheivattuna mutta on kyllä kieltämättä ahdistavaa että spontaania seksiä ei voi harrastaa koska "sori..en ole jaksanut sheivata hetkeen". Surullista, että tämän takia ahdistaa harrastaa seksiä jo lyhyelläkin karvoituksella kun mielessä on vain ajatus että nyt en ole parhaimmillani ja ällöttääköhän miestäni nyt kuinka paljon juuri tällä hetkellä..
Epätoivo88 kirjoitti:
Sama ongelma minulla kuin sinulla Ap.Mies ei todellakaan halua seksiä jos en ole sheivannut. Kyllä itsekin tykkään usein olla sheivattuna mutta on kyllä kieltämättä ahdistavaa että spontaania seksiä ei voi harrastaa koska "sori..en ole jaksanut sheivata hetkeen". Surullista, että tämän takia ahdistaa harrastaa seksiä jo lyhyelläkin karvoituksella kun mielessä on vain ajatus että nyt en ole parhaimmillani ja ällöttääköhän miestäni nyt kuinka paljon juuri tällä hetkellä..
Onkohan tuollaisia idiottimiehiä paljonkin. Sitten itketään vauva-saitilla, kun vaimo ei enää anna pillua. Miksiköhän. Sanokaa niille j.unteille, että saatte sellaista pillua kun annatte, jos ei kelpaa niin olkaa ilman. En miehenä muutenkaan ymmärrä pillun ulkonäkökeskeisiä miehiä. Mitä hiton väliä sillä on onko karvoja enemmän vain vähemmän, jos pillu vain on halukas ja nainen kiimainen. Arvostelemalla naisen pillua kadottaa kaiken ja jää ilman seksiä ennemmin tai myöhemmin. Tyhmintä mitä mies voi pillua saadakseen tehdä. Ei ihme, että naiset valittaa ettei miehet osaa enää tyydyttää naista.
Kylläpä tuntuu omat ongelmat taas aika pieniltä.
Jos rämemejava ei kiinnosta, niin se ei silloin kiinnosta. Vaikka alfat täällä kuinka uhoaa. Sopeudu tilanteeseen, hae seksi muualta tai vaihda miestä. Siinä ne sun vaihtoehdot nyt on.
Älä valita vaan tee jotain.
mikset sitten pidä itselläsi koko ajan sitä miestä jota ei rievo karvakauhu
Ei haittaisi karvat naisella, kun itselläkin on täysi kattaus. Suurempi ongelma taitaisi olla karvojen sekaan piiloutuva nysä.
m49
Tursotus, sojotus ja häilyvät, poukkoilevat karvoituksen rajat ovat se juttu. Trimmailu, muotoilu, ohentelu ja kaikenlainen säätely ja sämppäily melkeimpä nollaavat karvojen viehätysvoiman. Jos koko julkisesti harvemmin näkyvä hipiästö, elikä kaulasta varpaidenkärkiin olsii täysin höylimätön ja tuunaamaton niin ei ettien että, mitä luultavimmin. Tukka saa sitten olla vaikka miten hienoksi pistetty, mielellään toki värjäämätön ja hiuslisäkkeetön
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi karvat naisella, kun itselläkin on täysi kattaus. Suurempi ongelma taitaisi olla karvojen sekaan piiloutuva nysä.
m49
kyllä varmasti nysäkin piristyy ja ponkaisee näkyviin nähdessään sheivaamattoman kropan ja iloisen, kiltin, kiimaisen, odottavan katsehen
Aika juntti, ei siis uskalla antaa suuseksiä vaikka olisit ajanut karvat. Ei uskalla muutenkaan tutustua pilluusi saati rakastaisi sitä ja sen hyväilyjä. Ihan hyvin voi sormettaa karvojen kanssakin. Jotenkin tuntuu, että mies on niin ahdasmielinen ja väärää ikäpolvea sinulle. Tosin ei ole ikäpolvikysymys, kun itsekin 66v ja nuollut vaimon pillua alle 20v vanhasta, karvoilla ja ilman. Kuten tietäjät tietää, niin pillun turvotessa karvat eivät ole nuolemisen tiellä ollenkaan. Pelkkiä tekosyitä miehiltä tai osaamattomuutta. Muutenkin mies on tyhmä, jos tekee naisensa epäluuloiseksi ja horjuttaa naisen itsetuntoa. Vaikeuttaa vain naisensa tyydyttämistä ja vähentää pillun saantia. Mutta sitä saa mitä tilaa. Sitten ihmetellään kun oma nainen ei enää anna.