Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää, miesystävä jätti

Vierailija
13.04.2023 |

Meillä oli ihanaa yhdessä, olin iloinen ja onnellinen.
Kaikki muuttui yhtäkkiä kun mies oli tavannut kaverinsa joka todennäköisesti puhui valhetta musta ja teki siis tuhoa.
En jaksa enää kun mut hylättiin.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, puhui varmasti valetta. Yleensä näissä tapauksissa sitä ystävää kannattaa uskoa.

Vierailija
62/67 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko olla ääliöiden kanssa. Et menetä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmiset eroa pelkästään kaverin mielipiteiden perusteella, hän on varmasti pohtinut eroa jo aiemmin, vapaus on sellainen asia jota jotkut ihmiset kaipaavat.

Tämä kaveri on ehkä valehdellut minusta, puhunut pahaa, pelotellut.

Tavattiin joka päivä tämän uuden miehen kanssa ja kaikki oli hyvin.

No mutta tuossahan se vastaus tulikin! "...tavattiin joka päivä tämän uuden miehen kanssa."

Minuakin alkaisi ahdistaa noin tiivis seurustelu. Vaikka tuntuukin aluksi mukavalta ja toista ajattelee koko ajan, ei hermostoni kestä noin intensiivistä seurustelua. Olen kokenut tuota samaa, että suhde alkaa lupaavasti, mutta kun elämässä on muitakin ihmisiä ja asioita hoidettavana ja prosessoitavana, en kerta kaikkiaan pysty kannattelemaan siinä uutta tiivistä/intiimiä ihmisuhdetta. Hermosto tilttaa ja vetäydyn. Tuossa vaiheessa olen "kerännyt" jo sen verran tietoa uudesta miesystävästä, että pystyn sieltä noukkimaan erikseen huonot puolet ja näin saan vahvistettua sen, ettei suhdetta edes kannata jatkaa. Näin siis, vaikka olisin pari päivää aiemmin ollut aivan täpinöissäni. Mutta juuri se, liika into ja ekstaasi, johtaakin nopeaan loppuun. Minulle sopii hitaasti etenevä suhde, jossa hermostoni tottuu vähitellen toisen läsnäoloon elämässäni.

Vierailija
64/67 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä ollut olemassa jo ennen sitä miestäkin?

Itse jäin äkkiarvaamatta leskeksi. Kyllä menetyksistä selviää.

Vierailija
65/67 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen motiivi sillä kaverilla oli valehdella sinusta? Tunnetteko edes?

On inhottava ihminen. Tunnetaan. On katkera.

puhui oikeasti totta kuitenkin sinusta- niinkö.   sitten totuus kirpaisee. mitä se oli mistä puhui.

vai

valehteleeko -sanot katkera- mistä syystä--oletko tehnyt hänelle jotain- vai luuleeko hän niin. mitä teidän menneisyys on.

mitä hän tietää sinusta muka niin karseeta, että sen kun kertoo sun ukolle- het ukko lähtee, että hippulat vinkuu.

varas, rikollinen.väkivaltainen ,uskoton, huijari, vie rahat- mitä noista olet,,tuollaisillako keplottelee--joku kosto- no mitä hän kostaa.

mieti juridisestikin- väärän,perättömäntiedon levittäminen rikos, mutta myös todellisen asian,seikan   levitys voi olla rikos.  ns yksityiselämää koskevan tiedon levitys.

ota nämä huomioon kun ja otatkin yhteyden kumppaniisi. tuo näitä spekulaatioita esille.  ainakin tuot, vaikka silti päättyisi-   saapahan ajattelemisen aihetta.

voi hyvin, ehkä nyt pääsiäisenä kurjuus korostuu.  

Vierailija
66/67 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä ollut olemassa jo ennen sitä miestäkin?

Itse jäin äkkiarvaamatta leskeksi. Kyllä menetyksistä selviää.

Selviää kyllä, mutta ottaa aikansa sopeutua uuteen tilanteeseen.

Oletko itse pariutunut uudelleen?

Mulla aviomiehen äkkilähdöstä aikaa 25 vuotta, enkä ole löytänyt uutta elämänkumppania, vaikka olisin halunnut.

Jotenkin tiesin tämän jo silloin, kun hän lähti; että joudun olemaan yksin loppuelämäni. Siksi se tuntuikin niin katkeralta.

Vierailija
67/67 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki meni niin hyvin kunnes tämä paha mieskaveri tuli väliin. Meillä oli tapaamisia harvakseltaan ja ryhtyi puhumaan valhetta, laittoi mullekin valheellisia viestejä.

Kiitä onneasi.

Kuka kaipaa mieslasta, joka on kaverinsa manipuloitavissa.

Jep jetsulleen. 

Mutta voisit kyllä hieman ryhdistäytyä ja kysyä miksi mies vetäytyi, ilmaista oma epäilysi ja ihmetellä miehelle minkä arvoinen on kaverinsa jos valheellisesti manipuloiden vaikuttaa omaan kaveriinsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi