Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tamperelaiset, oisko siistiä jos SM-liigan mestaruus ratkeaisi Ilveksen ja Tapparan välillä? :D
12.04.2023 |
Ja Ilves voittaisi. Jos Pelicans menee välieristä läpi, niin toivon kyllä mestaruutta heille. Tappara on tylsä.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ilman muuta Pelikaanit saisivat voittaa mestaruuden. Vaihtelua siihen Tappara-putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta jääkiekko
Piti kuitenkin kirjoittaa tuo kommentti? Ilmeisesti sinulla ei ole ystäviä eikä leluja.
Alue: Aihe vapaa
Yks hailee