Mitkä eläimet pitävät sinusta?
Kommentit (45)
Naalit ovat hulluna minuun.
Nytkin täällä Parkanon mökillä niitä on kolme pihalla odottamassa, että veisin niille koiranmakkaraa.
Naapurin tamma hörähtelee ystävällisesti, kun käyn jakkaran kanssa sen takana.
Vierailija kirjoitti:
Löyhähtävä pillu!
Sinulla on näköjään vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.
Eläimet yleensä tykkää musta kun ne vaistoaa,että minä tykkään niistä. Mulla on vaan kissoja ja ne tykkää kun niille höpöttelee.
Kissat pitävät, koirat haukkuvat.
Runkkasin äsken Sanna Marinin kuvalle.
Elukat ylipäätään tykkää minusta, ilmeisesti varsinkin sellaiset jotka ei omistajan mukaan ikinä tykkää kenestäkään. En tiedä miksi... Ehkä kun en ikinä mene itseäni tyrkyttämään ja lääppimään, mutta sitten kun tulevat itse ihmettelemään, että miksi en mene, niin silittelen kyllä. Tai sitten ne jotenkin aistii, että ovat mulle aika yhden tekeviä, mutta olen silti ystävällinen, näin toimin myös ihmisten suhteen, enkä yleisesti ottaen välitä ihmisistäkään.
Pitikikö tähänkin ketjuun tulla joku ukkeli jolla ei ole tapoja. Mie tykkään kaikista eläimistä. Ja ne miusta.Tykkään katsella muuttolintuja erityisesti. Se on hienon kuuloista kun kuulee kurjen upean äänen.
Mistä sen tietää, pitääkö joku eläin minusta?
Rakkaudesta se hevonenkin potkii, sanotaan.
Ainakin kissat ja jotkut hevoset. Mökillä on naapurissa hevosia ja kun menen kävelylle yksi hevonen tulee heti aitaksessa niin lähelle kuin pääsee ja seuraa niin pitkälle kuin pystyy.
Faith kirjoitti:
Selkeästi eniten minusta pitävät varikset. Ne tulevat aina lähelle. Entisellä asuinseudullani eräs tietty varis (tunnistin sen kyljessä olevasta pahkurasta) usein jopa tuli kävelemään vierelläni osan matkaa jalkakäytävälle. Puistoissa kävellessäni varikset alkavat lennellä ja asettua puihin ja raakkua yläpuolellani, mutta eivät koskaan hyökkäile minua kohti tms.
Variksethan tykkäävät kaikesta kiiltävästä. Jospa kimaltelet heidän silmissä ja he varjelevat sinua, ettei kilpailijat nappaa.
Koirat, uskallan nykyisin katsoa niitä silmiin ohimennen kevyesti.
Märehtijät pitävät minusta ja minä niistä. Etenkin, jos kastike on onnistunut.
Koirat ottavat aina minut iloisesti vastaan. Jokin yhteys on aina niihin ollut. Jotkut täysin ennestään vieraat koiratkin jääneet ihan viereen rapsuteltavaksi pitkäksi aikaa, jopa nojaten lepäämään. Ja pidän koirista hyvin paljon! Ehkä ne aistii, että olen vaaraton hyvis.
Kissoista pidän myös, mutta suhde on ehkä vähän ristiriitainen. Kissat pitävät tai eivät pidä, riippuu paljolti niiden luonteesta. Olen vähän kärsimätön luonne, joten jotkut kissat ehkä aistivat stressitasoni tai jotenkin häiriintyvät. Leikkimisen osalta kissat innostuvat aina!
Ja tarkotan siis, että jo ihan lyhyen hetken tuttavuuden jälkeen koirat tulevat hyvin viereen lähelle, kaveriksi. Ne jotenkin luottavat minuun. Kuin olisi pidempäänkin tunnettu.
(Kirjoittaja 37)
Vierailija kirjoitti:
Sinitiaiset. Syö pähkinöitä metrin päässä
Talitintit syö kädestä ja istuvat hetken kiirehtimättä . Sinitintit ovat melko kiireisiä liikkeissään . Muutama tuttu tintti ihan vaan oleskelee seurassani .
Perhoset ja sudenkorennot. Käärmeet ja sudet pelkäävät minua.