Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä eläimet pitävät sinusta?

Vierailija
12.04.2023 |

Ja mahdollisesti mitkä eläimet eivät?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhoset ja sudenkorennot. Käärmeet ja sudet pelkäävät minua.

Vierailija
22/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naalit ovat hulluna minuun.

Nytkin täällä Parkanon mökillä niitä on kolme pihalla odottamassa, että veisin niille koiranmakkaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tamma hörähtelee ystävällisesti, kun käyn jakkaran kanssa sen takana.

Vierailija
24/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löyhähtävä pillu!

Sinulla on näköjään vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.

Vierailija
25/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet yleensä tykkää musta kun ne vaistoaa,että minä tykkään niistä. Mulla on vaan kissoja ja ne tykkää kun niille höpöttelee.

Vierailija
26/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat pitävät, koirat haukkuvat.

Vierailija
27/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääsket, kärpäset ja paarmat.

Vierailija
28/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hopeakettu vaan 😉

Vierailija
29/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin äsken Sanna Marinin kuvalle.

Vierailija
30/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukat ylipäätään tykkää minusta, ilmeisesti varsinkin sellaiset jotka ei omistajan mukaan ikinä tykkää kenestäkään. En tiedä miksi... Ehkä kun en ikinä mene itseäni tyrkyttämään ja lääppimään, mutta sitten kun tulevat itse ihmettelemään, että miksi en mene, niin silittelen kyllä. Tai sitten ne jotenkin aistii, että ovat mulle aika yhden tekeviä, mutta olen silti ystävällinen, näin toimin myös ihmisten suhteen, enkä yleisesti ottaen välitä ihmisistäkään.

Vierailija
31/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikikö tähänkin ketjuun tulla joku ukkeli jolla ei ole tapoja. Mie tykkään kaikista eläimistä. Ja ne miusta.Tykkään katsella muuttolintuja erityisesti. Se on hienon kuuloista kun kuulee kurjen upean äänen.

Vierailija
32/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää, pitääkö joku eläin minusta?

Rakkaudesta se hevonenkin potkii, sanotaan.

Vierailija
33/45 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kissat ja jotkut hevoset. Mökillä on naapurissa hevosia ja kun menen kävelylle yksi hevonen tulee heti aitaksessa niin lähelle kuin pääsee ja seuraa niin pitkälle kuin pystyy.

Vierailija
34/45 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Selkeästi eniten minusta pitävät varikset. Ne tulevat aina lähelle. Entisellä asuinseudullani eräs tietty varis (tunnistin sen kyljessä olevasta pahkurasta) usein jopa tuli kävelemään vierelläni osan matkaa jalkakäytävälle. Puistoissa kävellessäni varikset alkavat lennellä ja asettua puihin ja raakkua yläpuolellani, mutta eivät koskaan hyökkäile minua kohti tms.

Variksethan tykkäävät kaikesta kiiltävästä. Jospa kimaltelet heidän silmissä ja he varjelevat sinua, ettei kilpailijat nappaa.

Vierailija
35/45 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat, uskallan nykyisin katsoa niitä silmiin ohimennen kevyesti.

Vierailija
36/45 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märehtijät pitävät minusta ja minä niistä. Etenkin, jos kastike on onnistunut.

Vierailija
37/45 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ottavat aina minut iloisesti vastaan. Jokin yhteys on aina niihin ollut. Jotkut täysin ennestään vieraat koiratkin jääneet ihan viereen rapsuteltavaksi pitkäksi aikaa, jopa nojaten lepäämään. Ja pidän koirista hyvin paljon! Ehkä ne aistii, että olen vaaraton hyvis.

Kissoista pidän myös, mutta suhde on ehkä vähän ristiriitainen. Kissat pitävät tai eivät pidä, riippuu paljolti niiden luonteesta. Olen vähän kärsimätön luonne, joten jotkut kissat ehkä aistivat stressitasoni tai jotenkin häiriintyvät. Leikkimisen osalta kissat innostuvat aina!

Vierailija
38/45 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkotan siis, että jo ihan lyhyen hetken tuttavuuden jälkeen koirat tulevat hyvin viereen lähelle, kaveriksi. Ne jotenkin luottavat minuun. Kuin olisi pidempäänkin tunnettu.

(Kirjoittaja 37)

Vierailija
39/45 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täit

Vierailija
40/45 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinitiaiset. Syö pähkinöitä metrin päässä

Talitintit syö kädestä ja istuvat hetken kiirehtimättä . Sinitintit ovat melko kiireisiä liikkeissään . Muutama tuttu tintti ihan vaan oleskelee seurassani .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme