Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä jotka ei käytä aurinkorasvaa??

Vierailija
12.04.2023 |

Miksi et?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat kaikki näyttää nee ke riltä

Vierailija
22/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä käytä. Kesäisin hattu ja usein pitkähihainen pusero tai jotain huivia tms suojana. Kuljen varjoissa.

Johtuu siitä, että ihoni palaa tosi herkästi ja minulla oli koko nuoruuteni melko paha aurinkoihottuma kesäisin.

Joskus jos oon jossain suorassa auringonpaisteessa pitempään, laitan sitä vauvoille tarkoitettua älyttömillä suojakertoimilla olevaa rasvaa ihoalueille, jotka jää paljaiksi. Niitä ei ole paljon. Puuvilla ja pellava ja väljät pitkät mekot on kivoja kesällä. Jätän usein alusvaatteetkin pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä käytä. Kesäisin hattu ja usein pitkähihainen pusero tai jotain huivia tms suojana. Kuljen varjoissa.

Johtuu siitä, että ihoni palaa tosi herkästi ja minulla oli koko nuoruuteni melko paha aurinkoihottuma kesäisin.

Joskus jos oon jossain suorassa auringonpaisteessa pitempään, laitan sitä vauvoille tarkoitettua älyttömillä suojakertoimilla olevaa rasvaa ihoalueille, jotka jää paljaiksi. Niitä ei ole paljon. Puuvilla ja pellava ja väljät pitkät mekot on kivoja kesällä. Jätän usein alusvaatteetkin pois

Spf 50 ei ole mikään älytön vaan alkaa olla jo normi. Vaikea on löytää aurinkovoidetta, jossa suojakerroin olisi alle 30.

Vierailija
24/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea kirja Timeless secrets of health and juvenation. Aurinkorasvan ja ihosyövän yleisyys nousee täysin käsi kädessä! Ne kemikaalit imeytyy ihon läpi js aiheuttaa syöpiä.

Näin olen kuullut asiantuntijankin kertovan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan