Ihanat fitnesspäiväkirjat alkaa!
Kommentit (28)
Huulia ja rintoja näköjään reenattu eniten, on se "kovvoo hommoo".
Joku ihme itsetuhovietti tuollainenkin itsensä kiusaaminen ja kehon stressaaminen jatkuvalla treenillä. Ihan sairasta musta että joku vaurio tulee kehoon ihan siitä treenaamisesta johtuen, sitten odotellaan että se paranee ja itketään kun ei pääse treenaamaan, sit pääsee ja taas sama uudestaan.
Miksi Eevi on tällä kaudella? Vauvapäiväkirja tosiaan on hänellä, ei fitness..
Taivas, miten tylsää tuo Eevin höpötys on. Pakko kelata osa yli. Tajuan, että se lapsi on tärkeä ja uusi osa elämää, mutta siitä ei vaan riitä mielenkiintoa tähän ohjelmaan, jonka pitäisi olla liikunnallisesta elämäntavasta kertova - ei liirum laarumia vauva-arjesta.
Eevi myös puhuu ristiriitaisia. Ensin kuinka koko ajan on jotain tekemistä ja pitää siivota ja tiskatakin se ipana teipattuna rintakehään. Seuraavassa hetkessä vauvan nukkuessa ollaan ihan ihmeissään, että mitähän sitä tekisi kun se maailma nyt nukkuu 🙄
Kuka hitto edes on Erna Husko? Miksi häntä kytättäisiin ulkona? Halutaan nimmari? Tämän ohjelman vuoksi? Täh, mitä en nyt ymmärrä? Tuo parkkihallissa kuvaaminen oli niin luonnollisen näköistä 😂 Miksi se selkä pitää laittaa mutkalle, että takapuoli korostuu? Huonoa ryhtiäkö tässä mainostetaan...
Pernillan ajokortin saamiseen viitaten, kun ei halunnut lähteä ajamaan heti kun toisella inssikerralla sai kortin - itse kun sain kortin lähdin heti konttorin pihasta ja heitin tutun töihin, kävin hakemassa isän ystävineen kyytiin ja ajoin todellakin usein. Sinne liikenteeseen kannattaa heti lähteä, varsinkin jos ei kortti ole tullut ykkösellä.
Martina itkee lenkillä, kun "pitää antaa kaikki itsestä". Kenelle? Kuka käskee? Toisessa jaksossa puhui, kuinka häneltä odotetaan niin paljon. Kuka odottaa?
Pernilla itki muistellessaan, miten väsynyt oli kisojen jälkeen ja kuinka kukaan ei kysynyt kuinka hän voi, vaan hehkutettiin vaan voittoa.
Olisi voinut kertoa silloin avoimesti väsymyksestään! Puhua kerrankin totta olostaan ja näyttää kaikille kuinka epäterve laji fitness on! Ei kai kukaan kysele, kun itse hehkutettu lajia ja treenejä. Ja kuinka surullista, että ajatteli vihdoin isänsä olevan ylpeä... Mitähän pappa tuumii tuosta.
Kaikki näistä poraa tahoillansa - itse aiheutettu tila ja kukaan heiltä ei vaatisi yhtään mitään, itse ovat asettaneet päättömiä liikuntatavotteita. Epätervettä.
Mikä on tämä kunto josta Pernilla puhuu tässä syömishäiriö-lajissa..? Sitäkö että pääkoppa ja mentaali kestää rajoittaa syömistä täysin sairaalla tavalla. Hänen avautuminen perfektionismistaan ja kokemuksesta ettei ole tarpeeksi kertoo ihan kaiken tarpeellisen siitä, mikä ajaa ihmisiä tämän tyylisen syömishäiriön pariin. Voi luoja
Eevi jauhaa vauvasta ja vain vauvasta. Eikö hän raskaana ollessa sanonut ettei elämä muutu mitenkään ja he elävät ihan samanlailla kuin ilman vauvaa?
Pernillaa ei kyllä jaksais enää. Ei ole mitään uutta kerrottavaa.
Nyt kaipais jo vähän uusia kasvoja tähän ohjelmaan.
Ernalla mennyt "vähän" överiksi jo toi perseen esittely.