Käykääpä naiset s-palstalla kurkkaamassa miten mies kokee naisen haluttomuuden. Voitte yllättyä.
Tuo äänestys saattaa kertoa muuta kuin palstakeskusteluista olisi pääteltävissä. Puolin ja toisin. Aika selvät numerot, vaikka otos ei vielä ole kovin suuri. En sano etteivätkö naiset "saa" tuolla komentoida, mutta olisi ehkä parempi antaa kertyä miesten kommentteja kuin suistaa ketju vastakkainasettelujankkaukseen.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Niin moni mies itse tappaa naisen halut. Kukaan ei halua huonoa seksiä ja vaikea haluta miestä, joka kohtelee kotitalouskoneena tai muuten huonosti.
Haluttomuus (naisilla yleisempi kuin miehillä) on ihan tavallista myös niissä parisuhteissa, joissa ollaan kumppaniin muuten tyytyväisiä ja halutaan pysyä suhteessa. Ikävä, että sinulle on osunut huonoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tarpeeksi haluja vain suhteiden alussa. Kerran sitä kesti uskomattoman kauan pitkästi yli kaksi vuotta.
Mulla halut loppuu sitten kun mies alkaa mennä siitä mistä aita on matalin. Miehenkin pitää jaksaa panostaa!
Just näin. Ohimennen persuksista kouraisu ja "mua panettaa" -murahdus ei oikein sytytä. Ei myöskään jatkuva vonkaaminen tyyliin "anna nyyyy". Eikä se, että jokainen fyysinen kosketus, kuten halaus, mielletään johtavan seksiin. EI näin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mahdollista referoida tulosta tähän jotenkin?
Tuosta vaan rohkeasti itse katsomaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5081741/aikuinen-mies-jos-naisesi-ei-ha…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on huono seksissä, kuten 80 % miehistä on, ne joutaakin tyytyä nyrkkikyllikiin. Mieluummin me naiset hoidamme itsemme omin käsin onneen kun katsomme typerän, ruman miehen turhaa äheltämistä.
Mutta se typerä ruma mies on kuitenkin otettu, koska pitäähän se talossa mies olla?
Eipä ole otettu eikö oteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moni mies itse tappaa naisen halut. Kukaan ei halua huonoa seksiä ja vaikea haluta miestä, joka kohtelee kotitalouskoneena tai muuten huonosti.
Haluttomuus (naisilla yleisempi kuin miehillä) on ihan tavallista myös niissä parisuhteissa, joissa ollaan kumppaniin muuten tyytyväisiä ja halutaan pysyä suhteessa. Ikävä, että sinulle on osunut huonoja miehiä.
Olen eri, mutta ehkä se, että nainen on haluttomampi saattaa johtua biologiastakin? Naiset ne seksin seuraukset kantavat, jos sattuvat raskautumaan. Tätä ei koskaan oteta huomioon, kun haukutaan naista pihtariksi. Miesten selitys "siemenen levityksestä mahdollisimman laajalle" on taas poikkeuksetta hyväksyttävää biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on vain huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia paneta.
Satisfyer. Päivän sana.
Satysfyerin kun omistaa, niin ei miestä tarvita ainakaan vain seksiä kaveriksi harrastamaan. :D
Itselläni ei huvita harrastaa seksiä, kuin harvoin. Miehen mielestä se on liian harvoin. Ei vaan innosta ja kun ei innosta, niin ei sekään ole kivaa, jos tekee sitä vain toista miellyttääkseen. Ruuhkavuodet on vieneet seksihalut ja osittain se, että arjessa ei miehen kanssa tapahdu mitään uutta ja hän ei aina pidä huolta hygieniastaankaan. Sellainen tylsyys ja toisaalta myös stressi syö seksihaluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet on haluttomia, joten eipä kiinnosta mitkään irti todellisuudesta kyselyt.
Naisen mielestä seksiä on aina joko liikaa tai liian vähän, sen määrän pitää olla tarkasti 1% toleranssilla niin on hyvä. Harva mies tähän pystyy.
Miehelle voi tietysti olla vaikea hahmottaa, että kuukausien tauot seksissä ei ole ok puolisolle.
Mutta naisetko tämä ymmärtävät?
Pidän erikoisena, että kysely, joka osoittaa, ettei miehillä ole se "reikä" tärkeintä vaan tulla halutuksi, herättää näin kiukkuisia ja miehiä halveksuvia kommentteja.
Onko naisten järkevää ottaa tulehdusriskiä limakalvoilleen koko ajan, jonka sellainen elämä tuo. Ellei ole kivuton ja tulehdukseton ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tarpeeksi haluja vain suhteiden alussa. Kerran sitä kesti uskomattoman kauan pitkästi yli kaksi vuotta.
Mulla halut loppuu sitten kun mies alkaa mennä siitä mistä aita on matalin. Miehenkin pitää jaksaa panostaa!
Entä naisen? Vaimo ihmettelee kun ei enää seksi kiinnosta minua. Mutta ei kai nyt, jos toinen vain makaa selällään tekemättä mitään. Ja minun tehtävänä on tehdä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kokemuksesta, miltä tuntuu kun kumppani ei halua läheisyyttä eikä seksiä ja tämä jatkuu vuosikausia. Lopulta hain avioeroa.
Terveisin kaunis, halukas ja hoikka nainen.
Ja jos mies haluaa samasta syystä eron, niin hän on pinnallinen sika. Tälläkin palstalla menee peukutukset ihan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia paneta.
Satisfyer. Päivän sana.
No jos tuo menee miehen ohi, niin sitten on miehessä vikaa. Tokihan lelun voi ottaa mukaan yhteisiinkin hetkiin.
Itse olen parikin Satisfyerin tuotetta hankkinut rouvalle.
Vierailija kirjoitti:
Pidän erikoisena, että kysely, joka osoittaa, ettei miehillä ole se "reikä" tärkeintä vaan tulla halutuksi, herättää näin kiukkuisia ja miehiä halveksuvia kommentteja.
No se kun sattuu olemaan täsmälleen sama asia. Halaukset eivät käy, komeaksi kehuminen ei käy, kuuntelu ja keskustelu ei käy. Mies tuntee olevansa haluttu ainoastaan, kun saa seksiä. Tympeää.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon jo wanha, kohta 50, mutta haluaisin parikin kertaa päivässä seksiä.
Mies jaksaa ehkä 3 kertaa viikossa.
Kaikenlaistahan sitä ihminen haluaa, minäkin haluan suklaata n. 50 kertaa päivässä! Ihan hyvä itse kunkin oppia kontrollia mielihaluihinsa ja oppia olemaan tyytyväinen kohtuullisuuteen, ei ole pakko syödä sitä suklaata sen 50 krt/pv, kertakin ilahduttaa.
ps. Kolme kertaa päivässä on sarjassa usein, aikuisten oikeasti.
N51 joka myös haluaa usein ja mies harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa voi sanoa niille naisille, joilla on haluton mies. Ei lahnailua jaksa kauaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä naisen? Vaimo ihmettelee kun ei enää seksi kiinnosta minua. Mutta ei kai nyt, jos toinen vain makaa selällään tekemättä mitään. Ja minun tehtävänä on tehdä kaikki.
Ilman seksiäkin voi aivan hyvin elää, jos se on noin työlästä ja vastenmielistä. Sekä sinulle, että vaimollesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet on haluttomia, joten eipä kiinnosta mitkään irti todellisuudesta kyselyt.
Naisen mielestä seksiä on aina joko liikaa tai liian vähän, sen määrän pitää olla tarkasti 1% toleranssilla niin on hyvä. Harva mies tähän pystyy.
Miehelle voi tietysti olla vaikea hahmottaa, että kuukausien tauot seksissä ei ole ok puolisolle.
Mutta naisetko tämä ymmärtävät?
Ihan jokaisen pitäisi ymmärtää tämä, niin miehen kuin naisenkin!
Sori seuraa hieman ällö juttu, skippaa jos olet herkkä!
Mun puoliso on ehkä noin puoli vuotta puhunut , että pitäisi lyhentää alapään karvoitusta. Kun häneltä ottaa housut pois, pitkät karvat ovat jokaisella pissakäynnillä imeneet pari tippaa virtsaa, ja sieltä housuista lehahtaa sellainen ammoniakin haju. Suihkussa on kyllä käyty, edellisenä päivänä. Sama mies on lihonut suhteen alun jälkeen 10kg (kahdessa vuodessa) ja seksi on sitä, että minä kiipeilen hänen päällä ja hän makaa. Myös esileikki, eli se että r n kataan toisiamme tapahtuu niin että hän makaa pää pieluksella. Miksi ihmeessä seksihaluni ovat lopahtaneet ja tekisi mieli nuorta vierasta miestä :D. No, tällaista se kuulemma on vakiintuneessa suhteessa.