Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näyttää aina kauniilta ja edustavalta puolison edessä?

Vierailija
12.04.2023 |

Oletteko aina kauniita ja laittautuneita puolison edessä? Ei mitään pieruverkkareita,rikkinäisiä sukkia ja likaisia hiuksia ja muuta rumaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Haluan asua omassa asunnossani rennosti, enkä muutenkaan ole laittautujatyyppiä. Suihkussa kyllä käyn (lähes) joka päivä.

Etkö halua tuntea oloasi hyväksi joten miksi et laittautuisi ihan itseä varten?

Vierailija
22/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että ei miehiä kiinnosta vaatteet, hiukset tai meikit vaan vartalo.

Jos treenaat ja pidät itsesi timmissä kunnossa niin se riittää.

Pah anna mun nauraa kun olet niin väärässä kuin olla ja voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan joka päivä ja laitan hiukset. En pidä rikkinäisiä vaatteita ja yleensä kotona joku mekko päällä mutta välillä kyllä saattaa jalassa olla trikoot ja päällä joku tavallinen t-paitakin.

Vierailija
24/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on just ihanaa kun oman puolison kanssa voi olla niissä venähtäneissä merinovillakalsareissa sohvalla rennosti, ja silti se tykkää minusta. Tietysti joskus on kiva laittautua ja on minulla jotain seksihepeniäkin olemassa ja niitä toisinaan käytän. Onneksi oma mieheni arvostaa kuitenkin enemmän käytännöllistä naista joka ei käytä hillittömästi aikaa ja rahaa ulkonäköönsä. Hyvä kroppa minulla on ja osaan kyllä näyttää hyvältä halutessani.

Vierailija
25/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suhtaudu aina vaimoosi kuin hän olisi sinun morsiamesi." Samoin vaimo mieheen, kuin hän olisi sulhanen.

Vierailija
26/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauniit luonnonkiharat hiukset, hyvä iho ja vartalossakaan ei ole mitään vikaa.

Riittää siis, että puen siistiit vaatteet ja pidän itseni puhtaana.

En siis tarvitse meikkiä ollakseni kaunis. Kasvot ovat jopa kauniimmat ilman sitä.

Vierailija
27/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluaisi puolisoa, jonka edessä pitää aina näyttää kauniilta ja edustavalta. Kiva, kun kelpaa sellaisena kuin on, vaikka sitten niissä pieruverkkareissa ja nuhjuisessa t-paidassa.

Vierailija
28/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ja seksikäs luonnollisena, ei tarvitse laittautua. Tällaisena kelpasin 30 vuotta sitten ja kelpaan edelleen. Samoin mieheni kelpaa omana itsenään minulle.

Pieruverkkari-sanaa en ole koskaan ymmärtänyt, täysin etätyöläisenä voin pitää aina mukavia, mutta silti tyylikkäitä vaatteita päällä, kunhan eivät purista ja hankaa. Ei ole enää työ- tai kotivaatteita erikseen.

Vierailija
29/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kauniit luonnonkiharat hiukset, hyvä iho ja vartalossakaan ei ole mitään vikaa.

Riittää siis, että puen siistiit vaatteet ja pidän itseni puhtaana.

En siis tarvitse meikkiä ollakseni kaunis. Kasvot ovat jopa kauniimmat ilman sitä.

Ja taas yksi iso väärinkäsitys että kauniina ja edustettuna pitäisi olla täysissä sotamaaleissa, vaan kun ei. Milloin te opitte?

Vierailija
30/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes haluaisi puolisoa, jonka edessä pitää aina näyttää kauniilta ja edustavalta. Kiva, kun kelpaa sellaisena kuin on, vaikka sitten niissä pieruverkkareissa ja nuhjuisessa t-paidassa.

Annat itsestäsi epärehellisen ja huolettoman kuvan.

Vierailija
31/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa, kun nykyiselle kumppanilleni kelpaan sekä laitettuna että laittamattomana. Toki olemme kummatkin puhtaita ja raikkaita. Rakkauselämäkin toimii.

Edellinen edellytti laittautumista kotonakin, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. Hirveä pihtari oli.

Vierailija
32/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ensitreffeille puolisoni kanssa laittautumattomana; farkuissa, t-paidassa, ilman meikkiä ja hiukset kietaistuna ponnarille. Ei ainakaan voi valittaa, että olisin huijannut esittämällä jotain muuta kuin mitä olen.

Vierailija
33/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis kustantamaan naisen kotona olemisen ja kauneuteen liittyvät kulut?

Vierailija
34/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis kustantamaan naisen kotona olemisen ja kauneuteen liittyvät kulut?

Luonnollinen kauniiksi laittautuminen tulee edulliseksi. Ei tarvitse olla töröhuulia ja silikonia. -eri

Vierailija
35/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että joka päivä tulee olla täydessä tällingissä, mutta silloin tällöin laittautuminen piristää. Rutiini on pahasta parisuhteelle.

Vierailija
36/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nouse tunti aiemmin kuin puoliso, niin ehdit hoitaa aamutoimet, käydä suihkussa, pukeutua ja meikata ennen kuin hän herää.

Jos syötte päivällistä yhdessä, vaihda sievä leninki päälle ennen ateriaa.

Täydellisyys ei ehkä ole tavoiteltavaa. Haluatte ehkä käydä lenkillä, tehdä puutarhatöitä tms. Se on luonnollista elämää.

Juuri noin!

Istun sohvalla tukka päätä myöten, paperitötteröt sieraimissa, kun en jaksa koko ajan niistää. Olen kuulkaa kaunista katseltavaa 😂

Vierailija
37/38 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän leggareita, collareita, verkkareita+t-paitoja, neuleita ym. en omista mekkoja, en myöskään meikkaa. Mies pukeutuu samalla tavalla(ei leggareita kuitenkaan), olemme varsinaisia rento-reiskoja molemmat.

Vierailija
38/38 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään epävarmat muijat meikkaa ja muutenkin yrittävät "kaunistaa" itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi