Sakotetaanko tai erotetaanko jos väittää että sukupuolia on kaksi
Miten käy opettajan tai lääkärin joka näin väittää? Onko kukaan kokeillut? Millaiset nuhteet tulee?
Miten tämä lapsi joka niin väitti, miten hän on selvinnyt näistä nuhteista, onko hän nyt ihan sekasin että miten asia nyt oikeasti on?
Ps. sukupuolia on vain kaksi, jos jollekin on epäselvää. Valhe ei muuta sitä asiaa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei sakoteta. Ei eroteta.
Mutta viedäänkö saunan taakse woke-komppanian eteen?
Oletko hakenut apua tuohon pakkomielteiseen hokemiseesi? Varmasti täyttäisi jonkin sairauden oirekuvauksen.
Mun mielestä tätä lasta, joka kirjoitti sen tekstin "sukupuolia on vain kaksi" kohtaan toimittiin väärin. Ja häneltä tulisi nyt pyytää anteeksi.
Sinut nostetaan tikun nokkaan kaikissa medioissa ja keskustelupalstoilla. Sinua ja perhettäsi vainotaan loputtomasti. Asuntosi töhritään ulkopuolelta vihreällä maalilla ja maineesi mustataan sukulaisiasi myöten.
Tämä on tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut apua tuohon pakkomielteiseen hokemiseesi? Varmasti täyttäisi jonkin sairauden oirekuvauksen.
Mä nyt ensimmäistä kertaa tämän sanoin joten hokemisesta ei ole kyse. Sitäpaitsi jos on joku räikeä epäkohta niin siitä ei pidä vaieta vaan päinvastoin pitää meteliä kunnes asia korjataan.
Tuo sinun diagnosointi sen sijaan ei ole kovin viisasta mielestäni, en pidä siitä että täällä annetaan diagnooseja kirjoittajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt ensimmäistä kertaa tämän sanoin joten hokemisesta ei ole kyse. Sitäpaitsi jos on joku räikeä epäkohta niin siitä ei pidä vaieta vaan päinvastoin pitää meteliä kunnes asia korjataan.
Tuo sinun diagnosointi sen sijaan ei ole kovin viisasta mielestäni, en pidä siitä että täällä annetaan diagnooseja kirjoittajille.
Tai no, ei diagnoosia, mutta mielestäni ei ollut asiallista sanoa noin varsinkaan kun tässä ei ole mitään aihetta tuollaista heittää.
Ei sakoteta. Ei eroteta.