Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua hiivatulehdukseen...

Vierailija
29.11.2006 |

jossain ketjussa joku kertoi että oli hakenut hiivatulehdukseen apua turhaan eri lääkäreiltä ja sitten syyksi paljastui joku muu...

Minulla on ollut hiivatulehdus yli puolivuotta ja lääkkeet ei auta. tietääkö joku jotain muuta apukeinoa?????

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdus vain uusii ja uusii. Olen syönyt nyt 3 kuuria ja käyttänyt 2 eri käsikauppa kuuria mutta oireet vaan tulee uudestaan! Hiiva on poissa ehkä alle viikon ja taas alkaa kutina :( Oireet on onneksi lieventyneet mutta ikäviä ovat kuitenkin. Pari päivää sitten ostin apteekista sellasen voiteen (Gyno-Daktarin 2%) jota laitetaan asettimella sisälle ja nyt tuntuis siltä että jotain helpotusta olen siitä saanut :) Mutta saa nyt nähdä kun kuuri loppuu??? Mä en tajua että miksi olen saanut tämmöisen kierteen? On mulla ennenkin ollut tulehduksia mutta vain kerran tai pari vuodessa. Ja nyt niitä on ollut jo useampia. Minulle tehtiin kaavinta keskenmenon vuoksi n. 3 kuukautta sitten ja jälkivuoto kesti tosi pitkään. Alapää ärtyi siteistä aivan totaalisesti ja sitten noi hiivaoireet alkoivat. Ehkä mulla johtuu tuosta asiasta? En tiedä mutta hermot tässä alkaa mennä :( :( :(

Kait se on pakko mennä vaan uudestaan lääkäriin jos kutina ei lopu.

Vierailija
2/5 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hoitakaa mieskin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voiko miehellä olla se jos ei mitään oireita ole??? Ja silti sitten tartuttaa sen naiselle!

Vierailija
4/5 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei stringejä tai muita kiristäviä alushousuja. Ei myöskään kireitä housuja.

- alapesut aamuin ja illoin sekä ennen ja jälkeen seksin.

- nuku yöt ilman alushousuja.

Vierailija
5/5 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain niistä avun vuoden kestäneeseen hiivakierteeseeni. Kokeilkaapa. Verkkoapteekista löydätte tiedot.