Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten asunnosta voi saada kodikkaan jos ei ole paljon tavaraa eikä sellaista halua hankkia?

Vierailija
11.04.2023 |

vinkkejä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa muija, ne jaksavat sisustaa ja säätää jatkuvasti. Kohta vain ei sinulle ole enää omaa nurkkaa.

Mies ei tuollaisia kysele.

Vierailija
22/24 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat kasveja, kannattaa olla viherpeukaloa, koska huonokuntoiset kasvit näyttää surkeilta. Minä olen niin paljon etenkin kesällä poissa kotoa, että kasvit kärsisi, joten ostan yleensä tuoreita kukkia parin viikon välein maljakkoon. Nyt on narsisseja ja sitä ennen oli värikkäät tulppaanit.

Harmaa väri on kalsea, sen käyttö on taitolaji. Minulla muuttui kodin ilme, kun vaihdoin harmaan eteisen maton beigeen, jossa ruskeat reunakantit. Jos et ole sottapytty, voit ostaa vaikka luonnonvaaleita tekstiilejä. Räikeät värit sopii , jos niitä osaa käyttää eikä ole liian isoina pintoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on kodikas, kun ei ole turhaa roinaa.

Vierailija
24/24 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu asunnosta, miten siitä saa kodikkaan. Kerrostaloboksit lähtökohtaisesti ei ole niitä helpoimpia. Me kipuiltiin pitkään olohuoneen kanssa, kun oli valkoiset seinät, valkoinen katto ja jopa valkoiset ikkunanpielet, valkoinen parvekkeenovi ja hyvin vaalea laminaattilattia. Vaihdatettiin se laminaatti tummanruskeaan ja koko huoneen ilme muuttui. Ei valkoisessa mitään vikaa sinänsä, mutta vaikea saada kodikasta. Tumma lattia antaa ryhtiä. Mieheni isovanhempien jäämistöstä löydettiin iso meriaiheinen taulu, jonka vein uudelleen kehystettäväksi. Toiselle seinälle ostin pienehkön pyöreän peilin, joka tuli messinkikehyksiin. Sohvalta kun katsoo peiliin, näyttää kuin olisi merimaisema, kun vastapäinen taulu näkyy peilistä. Pienillä jutuilla saa paljon aikaan. Meillä ei ole mattoja lattialla, kun robotti-imuri hoitaa siivousta, eikä mitään vilttejä ole sohvilla. En oikein välitä sellaisista. Pari sohvatyynyä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi