Posliini, sänki vai puska?
Kommentit (14)
Posliini. Brassi 6vk välein. Sänki kävisi myös mutta karvan kasvu niin inhottavaa ku kutittaa paljon.
Posliini on paras, sitten lyhyeksi siistitty muttei sänki ja puska seuraava. Sänki raapii ja kutittaa. Mutta paras malli on se, missä ihminen viihtyy itse parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen parin viikon vaginasänki aiheuttaa kiihottavan kutinan jyystettäessä
Kerro miten olet neitsyt sanomatta, että olet neitsyt.
Kyllä muutaman päivän jälkeen sänki on jo pehmeä.
Mitä tulee ap:n kysymykseen, niin välillä otan kaiken pois, mutta yleensä annan olla. Kukaan ei ole sanonut mitään puolesta tai vastaan.
kaikki yhdessä, eli puska kummun päällä josta karvoitus lyhenee reunoille sängeksi ja häpyhuulten ympäristö ihan posliinina
Mieluiten ihan sileänä, mutta mikä vaan ennenmin kuin täysi pusikko.
Vierailija kirjoitti:
Posliini. Brassi 6vk välein. Sänki kävisi myös mutta karvan kasvu niin inhottavaa ku kutittaa paljon.
aika pitkä väli sulla. Itse käyn vähintään 4vkon välein. brassista ei tuu sellaista kovaa sänkeä vaan karva muuttuu pehmeäksi ja itselläni aika vaaleaksikin.
Posliini on aikuisella naisella kaunis. "Puskat" usein epäsiistejä. Samoin isot rinnat ovat kauniit, siis ISOT. Mutta tästäkin tulee vastaväitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika pitkä väli sulla. Itse käyn vähintään 4vkon välein. brassista ei tuu sellaista kovaa sänkeä vaan karva muuttuu pehmeäksi ja itselläni aika vaaleaksikin.
No aiemmin ku kävin toisella oli 7vk jopa. Tää uus vaatii 6vk. Mutta joo se on sopiva, 4vk jälkeen mulla on vaan yksittäisiä pikku karvoja eli ei ole mitään otettavaa. Si ne kasvaa sopiviksi sen 2vk aikana. Pitää kuitenki olla jotain mitä poistaa. Onneks edes toi väli ku tää ottaa paljon enemmän. Edellinen otti 30e tää ottaa 38. Jatkuvasti nostaa eurolla kohta on eri kymmenellä. Mutta on se vielä halvempaa ku isossa kaupungissa.
Ihan mikä muu vaan kuin kusipuska.
Sellainen parin viikon vaginasänki aiheuttaa kiihottavan kutinan jyystettäessä