Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä kaikki asiat muuttuvat nyt paremmaksi

Vierailija
11.04.2023 |

Nyt kun tulee uusinperuspirvarihallitus?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitkään.

Vierailija
2/10 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muuttua ville kanssa haluta nuori vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskan väri

Vierailija
4/10 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköstä tulee ilmaista. Pensan ja ruuan hinta laskee puoleen. Kaikki saavat töitä kunnollisella palkalla. Rikollisuus ja huumeiden käyttö loppuvat kokonaan.

Vierailija
5/10 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään muutu meillä tavallisilla. Ruuan hinta vielä nousee. Elämä on yhtä sekavaa kuin ennenkin. Minun elämäni on ollut aina kiinni siitä mitä teen ja miten ratkaisen ongelmani. Sipilän hallituksen aikana minun elämäni meni juohevasti. Marinin hallituksen aikana oli yhteen aikaan rahaa niukemmin. Otin sitten viikonlopputyön ja tilanne raketkesi. Olen tyytyväinen ja tiedän, että pärjään kyllä. Työ on paras ratkaisu kaikkeen. Suosittelen monimuoto-opiskelua kaikille lisäkoulutusta haluaville, kun sitä voi tehdä työn ohessa.

Vierailija
6/10 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Sanna Marin tuhosi talouden, terveydenhuollon, vanhustenhoidon ja pläjäytti miljardivelkataakan ja näillä koroilla se on loppu! 

Marin otti velkaa valtiolle, mutta minä olen velaton. Minulla on terveydenhuoltoon hyvä kontakti. En tarvitse vanhuspalveluja. Tarkkaan ottaen keskustan Annika Saarikko teki velat valtiovarainministerinä.. En usko ollenkaan, että hallituksen tekemiset vaikuttavat siinä määrin elämääni, että kannattaa hermostua.

Vierailija
7/10 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin tuhosi talouden, terveydenhuollon, vanhustenhoidon ja pläjäytti miljardivelkataakan ja näillä koroilla se on loppu! 

Mutta nythän asia onneksi lähtee korjautumaan!

Vierailija
8/10 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan hallitus järjestäytyy, niin velka lähtee laskemaan

Vierailija
9/10 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata idiootti kommentoida aiheisiin, mistä ei mitään tiedä.

Vierailija
10/10 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kova nainen kun pystyy yksin tuollaisiin tekoihin, vau.