Normal on nykyajan Tiimari!
Löytyy kaikkea kivaa tilpehööriä ja sen lisäks meikkejä ja herkkuja
Kommentit (29)
Ei Tiimarista kyllä mitään iho- ja hiusöljyjä, cbd-kasvomaskeja, teetä, kiharien hiusten harjoja ym. löytynyt.
Ei tiimarissa myyty meikkejä, shampoota ym. Eihän tuolla ole muuta kuin kemikaaliotuotteita.
No oli kyllä valikoimaa, kun kävin.
Ostan Normalista hammastahnaa ja käsisaippuan täyttöpusseja. Eipä tuollaisia Tiimarista löytynyt joten aika kaukaa haettu vertaus
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, enemmän se flying Tiger copenhagen on nyky tiimari!!
Ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tiimarissa myyty meikkejä, shampoota ym. Eihän tuolla ole muuta kuin kemikaaliotuotteita.
Ööö...
On siellä esim. makeisia ja juotavaakin.
Ainakin siinä Normalissa missä itse kävin.
Mulle tulee mieleen ennemmin joku laivan tai lentokentän putiikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö...
On siellä esim. makeisia ja juotavaakin.
Ainakin siinä Normalissa missä itse kävin.
Ööö. Tiimarista ei löytynyt näitäkään. Jotain kuivakukkia, askartelutarvikkeita, kirjoitusvälineitä, tarroja, sisustuskrääsää. Siinä Tiimarin valikoima.
Eikö se ole lähinnä nuorison pöllimis ja hillumispaikka, sotketaan ja töörätään kaikkia tuotteita, ilman että kukaan henkilökunnasta puuttuu. Näin Helsingissä.
Tiimaria ei voi verrata mihinkään nykypäivän kauppaan. Kaipaan Tiimaria.
En kyllä mitään samaa niissä näe. En tajua ollenkaan, mihin Normalin suosio perustuu. Jokin somemassaprykoosi.
Vierailija kirjoitti:
Ostan Normalista hammastahnaa ja käsisaippuan täyttöpusseja. Eipä tuollaisia Tiimarista löytynyt joten aika kaukaa haettu vertaus
Minä ostin sieltä viimeksi hammaslankaimia ja sähköhammasharjan vaihtopäitä. Ei siellä ole mielestäni oikeastaan mitään Tiimaria muistuttavaa (jos nyt oikein muistan mitä Tiimarissa oli, askartelutarvikkeita ja tarroja yms:?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin sieltä viimeksi hammaslankaimia ja sähköhammasharjan vaihtopäitä. Ei siellä ole mielestäni oikeastaan mitään Tiimaria muistuttavaa (jos nyt oikein muistan mitä Tiimarissa oli, askartelutarvikkeita ja tarroja yms:?)
Tiimarissa oli askartelutarvikkeita, juhliin tarvikkeita, halpoja koriste-esineitä.
Tiimari oli ihana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaipaat sieltä? Esim. Sinelli Kampissa on hyvä kaikenlaiseen näpertelyyn, ja onhan noita muitakin.
[/quote] Ööö. Tiimarista ei löytynyt näitäkään. Jotain kuivakukkia, askartelutarvikkeita, kirjoitusvälineitä, tarroja, sisustuskrääsää. Siinä Tiimarin valikoima.[/quote]
No ei...
Kommentoin sitä loppua, jossa sanottiin;
Eihän tuolla ole kuin kemikaalituotteita
( tarkoittaen nyt tämän Normalin valikoimia).
Ja siellä Normalissa nimenomaan on muutakin😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaipaat sieltä? Esim. Sinelli Kampissa on hyvä kaikenlaiseen näpertelyyn, ja onhan noita muitakin.
Tiimari oli lähellä, Kamppi ei ole. Kyse oli enemmän semmoisesta tunteesta. Kai sitä kaikenlaista askartelutarviketta saa Prismastakin.
Kyse on ehkä enemmän muistosta aikakaudesta, jolloin vielä askarreltiin ja maalattiin lasten kanssa, lähetettiin itsetehtyjä kortteja sukulaisille ja ystäville. Muisto hieman yksinkertaisemmasta ja kiireettömämmästä aikakaudesta.
Olen myös käynyt, oma mielikuva liikkeestä on että tämä on aikuisten karkkikauppa. Myymälään on sijoitettu sokeria vähän sinne sun tänne.
Ei ole, enemmän se flying Tiger copenhagen on nyky tiimari!!