Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepäivähoitajamme alkoi valittamaan minulle tänää kun tyttöni 2v 10kk ei ole päiväunikuiva.

Vierailija
29.11.2006 |

Eli muuten on kuiva käy itse oma-aloitteisesti vessassa, vahinkoja ei satu juuri ollenkaan. Päiväunille ja tietysti myös yöksi laitetaan vaippa koska ei osaa herätä hätään.

Onko siitä sitten niin hirveä vaiva pukea se vaippa, vai olisiko tuossa iässä jo parempi olla kokonaan kuiva.

Öisinkin pissaa tosi paljon, potalle pitäis herättää varmaan kolme kertaa.

Hoitajan mielestä tyttömme ei vain ymmärrä mennä vessaan kun hänelle laittaa vaipan, siis pissaa päiväunilla siksi vaipaan.

Tuokin on siinä mielessä hankalaa kun olemme kotona niin tyttömme ei nuku päiväunia, mutta hoidossa nukkuu.

Viikolla sitten rytmi on se että menee nukkumaan klo21-22 ja herää klo7. Viikonloppuisin tai vapaapäivinä ei siis nuku päiväunia ja menee nukkumaan illalla klo 1900 jälkeen.

Suvussamme on ollut plajon yökastelijoita, joiden yökasteluihin on kaikki konstit kokeiltu. Ainoa asia mikä on korjannut asian on ollut iän myötä. Olen ruvennut ajattelemaan että tytöllämme on tällaisia geenejä.

Itse en asiasta ole murhetta kastelusta ottanut mutta pitäisikö sittenkin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa ymmärtää miksi nykyajan lapset pissaavat vaippaan vielä 3-vuotiaanakin...

Vierailija
22/23 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vaan mieleen kun meidän tyttö (5-v) kasteli öisin.. Neuvolasta antoivat sitten sellaisia patjansuojia, mitä käytetään siis vanhainkodissakin, ja käskivät kokeilla ilman vaippaa. Siihen jäi tytön yökastelut.

Illalla siis kun vaippa laitettiin niin pissasi siihen. Kätilö meinasi että tämän päivän vaipat ovat niin hyviä että se pissa ei tunnu ollenkaan..

Saattohan se olla että juuri tuolloin tyttö oppi yökuivaksi kun saatiin nuo patjan suojat.

Mut tosiaan loppu yökastelut kun jätettiin se vaippa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattui koko ajan. Ei se vaipattomuus kenestäkään kuivaa tee. Minäkin olin ns kuiva tosi aikasin, mikä tarkotti sitä että pissasin sänkyyn joka yö ja tarhassa vahingot sattu väh. 2 kertaa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä