Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän pieni täytti 3v ja isovanhemmat eivät saapuneet synttäreille, eivätkä hankkineet mitään lahjaa

Vierailija
10.04.2023 |

Ovat täysin välinpitämättömiä. Pari kertaa tuoneet jonkun käytetyn lelun, joka on ollut 4-5v ikäiselle, kun lapsi on ollut 1-2v. Näissä on ollut pieniä osia, ja on mennyt heti rikki Pääsiäisenä toi yhden munan. Lapsen serkuille (veljeni lapset) ovat hommanneet lakanoita, pyöriä, suksia, ym kokoluokka aivan eri. Sanoisitteko asiasta? Miten suhtautuisit?

Heille on hommattu muistamiset, isän-äitienpäivänä, jouluna ja omina juhlinaan, mutta enää ei kiinnosta kyllä hommata yhtään mitään

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti sanoisin. En kutsuisi enää ollenkaan juhliin vaan unohtaisin vahingossa

Vierailija
2/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kirjoitit kutsukorttiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nut on kyllä. Osallistuivatko isovanhemmat vauva-aikana hoitoon? Ja kuinka monta lastenlasta näillä on?

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
4/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät viitsi enää tulla teille, kun kärtät aina lahjoja lapsellesi ja olet kateellinen. osta itse lapsesi lahjat senkin pummi.

Vierailija
5/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he sanoivat kun kutsuit heidät synttäreille? Lupasivatko silloin tulla vai oliko heillä jotain muuta?

Vierailija
6/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kirjoitit kutsukorttiin?

"tuokaa lahjoja, niin saatte kahvin kanssa kissankarvaisia lähiö yh:n hygieniatasolla leivottuja leivonnaisia"

Vierailija
7/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, älä välitä. Meillä oli sama, miehen veljen lukuisille lapsille ostettiin vaikka mitä, meidän kahdelle lapselle koskaan tuskin mitään. Kylään edes kutsuttu, vaikka asuttiin alle kahden kilometrin päässä. Lapset nyt parikymppisiä, eikä mitään suhdetta sinnepäin, mutta nyt maristaan avun perään ja halutaan tietää miten opinnot sujuvat. Serkuista kukaan opiskellut peruskoulun jälkeen mitään, joten nyt pitäis saada suvulle kehua meidän lapsia.

Vierailija
8/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kirjoitti:

No nut on kyllä. Osallistuivatko isovanhemmat vauva-aikana hoitoon? Ja kuinka monta lastenlasta näillä on?

Heillä on 4.

2 (veljeni lapset) asuvat samalla paikkakunnalla. Saavat hoitoa ja isoja lahjoja.

Meillä on kaksi ihan pientä. Eivät osallistuneet hoitoon. Eivät ole kunnolla tulleet edes katsomaan (isäni) Tämä taaperon (3v) synttäreiden ohittaminen menee yli! Olen raivona 😫 Heitä on muistettu!

Vierailija
9/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi kirjoitti:

Heillä on 4.

2 (veljeni lapset) asuvat samalla paikkakunnalla. Saavat hoitoa ja isoja lahjoja.

Meillä on kaksi ihan pientä. Eivät osallistuneet hoitoon. Eivät ole kunnolla tulleet edes katsomaan (isäni) Tämä taaperon (3v) synttäreiden ohittaminen menee yli! Olen raivona 😫 Heitä on muistettu!

Eli te asutte jossain kauempana? Eikö silloin ole aika luonnollista että lähempänä asuvia lapsia on helpompi hoitaa.

Vierailija
10/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, mitä epäilet olevan taustalla? Onko esim. veljesi perhe pienituloisempi ja te hyvätuloisia, jolloin ajattelisivat, ettei teitä tarvi sponssata, mutta veljeäsi tarvitsee? Toki törkeää se on noinkin, varsinkin kun lapsi sellaista ymmärrä, ja hassua, jos sitä, joka itse hoitaa asiansa hyvin, ns. rangaistaan, ettei saa sitten lahjoja.

Meillä vaan on vähän näin, että veljeni sössii raha-asiansa aina ja aina on vanhemmat maksamassa veljen asioita. Minä taas olen hyvätuloinen ja elän säästäväisesti, niin mä en sitten saakaan niitä tonneja, mitä huithapeli veljeni saa. Aika epäreilua, kun ns. rangaistaan järkevästä rahankäytöstä ja palkitaan vastuuttomuutta.

Vierailija
11/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut ällöttämään kälyni. Niin itsekäs ihminen. On aina ottamassa. Ottamassa vahtia lapselleen. Ottamassa minulta vanhoja vaatteita, merkkivaatteita kuten Victorias Secret ym hyväkuntoisia. Ikinä ei kiitä. Ei laita viestiä että lämpimästi kiitos! 💗 On tullut mitta täyteen, että ei ole todellakaan oikea ystävä. On oikein mätämuna, ahne ihminen. Voin jonkun parin euron kukan antaa, mutta en enää mitään arvokasta, en koskaan.

Vierailija
12/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista :( en tiedä, ehkä sanoisin, mutta ensi alkuun jättäisin ostamatta heille mitään ja jättäisin varmaan menemättä heidän merkkipäiville...

Vierailija
13/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki lapsenlapset biologisesti omia?

Vierailija
14/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mitä epäilet olevan taustalla? Onko esim. veljesi perhe pienituloisempi ja te hyvätuloisia, jolloin ajattelisivat, ettei teitä tarvi sponssata, mutta veljeäsi tarvitsee? Toki törkeää se on noinkin, varsinkin kun lapsi sellaista ymmärrä, ja hassua, jos sitä, joka itse hoitaa asiansa hyvin, ns. rangaistaan, ettei saa sitten lahjoja.

Meillä vaan on vähän näin, että veljeni sössii raha-asiansa aina ja aina on vanhemmat maksamassa veljen asioita. Minä taas olen hyvätuloinen ja elän säästäväisesti, niin mä en sitten saakaan niitä tonneja, mitä huithapeli veljeni saa. Aika epäreilua, kun ns. rangaistaan järkevästä rahankäytöstä ja palkitaan vastuuttomuutta.

Meillä ihan sama, mutta en minä kyllä enää näin aikuisiällä jaksa penätä sen perään että jos veli saa kaksi punaista karkkia niin minun pitää saada ihan sama. Jos veli tarvitsee enemmän apua niin hyvä että auttavat, minä pärjään hyvin ilmankin. Mukava kuitenkin tietää että jos tulisi jotain ongelmia niin varmasti vastaavasti vuorostaan auttaisivat myös minua.

Vierailija
15/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, rahaa, rahaa.

Vierailija
16/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kyllä on minun ja siskoni lapset myös eriarvoisia. Kuten ihan jo lapsuudesta minä ja siskokin. Senpä takia varmasti appivanhemmat ovat minulle läheisempiä kuin omat vanhempani.

Vierailija
17/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut ällöttämään kälyni. Niin itsekäs ihminen. On aina ottamassa. Ottamassa vahtia lapselleen. Ottamassa minulta vanhoja vaatteita, merkkivaatteita kuten Victorias Secret ym hyväkuntoisia. Ikinä ei kiitä. Ei laita viestiä että lämpimästi kiitos! 💗 On tullut mitta täyteen, että ei ole todellakaan oikea ystävä. On oikein mätämuna, ahne ihminen. Voin jonkun parin euron kukan antaa, mutta en enää mitään arvokasta, en koskaan.

Ottamassa? Varastaa? Miksi ihmeessä hänelle annetaan tai edes tarjotaan mahdollisuutta saada jotain, kuten noita sinun vanhoja vaatteitasi? :D ja kai ne lapset on miehen ja naisen, joten miksi nainen on vaan syyllinen lasten hoitopaikan hommaamisessa..?

Vierailija
18/39 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eivät viitsi enää tulla teille, kun kärtät aina lahjoja lapsellesi ja olet kateellinen. osta itse lapsesi lahjat senkin pummi.

Ihanat isovanhemmat.

Vierailija
19/39 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä munkaan mummu ja pappa muistaneet millään tavalla synttäreitäni. En osannut kaivatakkaan. Kummitätini tuntui siten tärkeämmältä. Älä huoli, ei ne sun lapset välitä isovanhemmistaan, jos eivät synttäreitä muista. Muut ihmiset saattavat olla sitten tärkeämpiä.

Vierailija
20/39 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa ovat tuoneet lahjan, joka ei ole sinulle kelvannut. Ja kun nyt eivät tuo ollenkaan, sekin on väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi