NEUVOJA VAILLA: Onko suhteen alkuhuuma loppunut vai eikö mies ole minusta vain kiinnostunut?
"Olen edellisen suhteeni (tämä oli ensimmäiseni) jälkeen löytänyt uuden miehen, jonka kanssa olen nyt ollut nyt reilut puoli vuotta. Alkuun mies halusi viettää tosi paljon aikaa kanssani, kehui koko ajan ulkonäköäni ja miten ihana olen. Laittoi sydämiä viesteihinsä, kertoi ikävöivänsä ja miten minun kanssani vietetty aika on parempaa kuin mikään muu tekeminen. Tämä kaikki on loppunut. Meillä on todella mukavaa yhdessä, seksi on hyvää yms, mutta nykyään tuntuu siltä että olen enää ajanviete niihin päiviin kun hänellä ei ole muuta tekemistä. Ymmärrän ettei alkuhuuma kestä loputtomiin, mutta puoli vuotta on aika lyhyt aika siihenkään että olisi mennyt vain liian arkiseksi koko touhu. Onko tämä vain jotain "kun nyt ollaan jo yhdessä niin voi taas jatkaa normaalia arkea" vai mistä on kyse..? Itse haluaisin molemmin puolin jatkaa mahdollisimman pitkään aktiivista "intoa toista kohtaan", mutta nyt tuntuu siltä että vaikka mitä viestittelisi niin vastauskin on kuin kaverille vain kirjoittaisi."
Osaatteko viisaammat sanoa tai arvailla mistä on kyse?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla molempia, mutta veikkaisin, että miehellä on toinen tai vähintään haluaa enää olla fwb kunnes löytää jonkun jonka kanssa kokea taas alkuhuumaa.
Ehkä se onkin ap, joka kaipaa ensihuumaa eikä arkea. Se on sitten vaihdettava kumppania noin puolen vuoden välein, jos se sitä on.
Miehellä on luultavasti toinen jo kiikarissa, jonka kanssa haluaa uuden alkuhuuman. Valitettavasti.