Matilda Saaga Katriina? (ev)
Kommentit (14)
Katriina on klassisen kaunis, Matilda trendi-matami-nimi, Saaga samaten ja tuo pitkä vokaali ruma, Saga on parempi, muttei istu enää taas Katriinan kanssa.
Kaikki kolme nimeä sointuvat kauniisti toisiinsa, ovat samantyylisiä. Klassisen kaunis ja jotenkin harmoninen nimiyhdistelmä. Kaikki kolme nimeä ovat vanhoja.
Kolme etunimeä on ihan must nykyään. Siihen vielä sukunimi päälle niin niitä on sitten joka lomakkeeseen kiva kirjoitella koko loppuikänsä.
Nimiexpertin (mikä lie oli oikea nimitys sille) mukaan on sointuvimman kuuloista kun ensin tulee lyhyempi nimi, sitten pidempi. Esim kaksitavuinen, sitten kolmitavuinen. Kokeilepa, mun mielestä kyllä pitää paikkansa.
8
eikä hän tiedä ,mitkä nimet ovat muodikkaita tai rumia. Näitä mielipiteitä voi näyttää miehelle valinnan tueksi tyyliin " Katsos nyt, ihmiset eivät oikein enää sitä Saria anna tai Emma on hyvin suosittu nykyään, vaikka sinusta sitä on vain mummoilla" . Muuten se luulee että minä vain piruuttani jyrään hänen Sari Janitsansa :) ap
Meillä ekan lapsen nimen päätin minä, kuopuksen nimen päätti isä ja seuraavan päätän taas minä. Tämä siis siksi, kun emme ole löytäneet yhteisymmärrystä. Nyt meillä vilistävät siis Ilmari ja Anniina.
Reijo Yrjö Joonatan jos mies niin haluaa enkä itse voi nimeä sietää. Niin kauan etsitään että molempia miellyttää. ap
Saaga ei ole samantyylinen ja minä laittaisin jonkin yksitavuisen tai max. nelikirjaimisen. Tai ainakin joko M:llä tai K:lla alkavan. Kia olisi kiva, mutta vähän eri tyylinen.