Miksi niin harva suomimes meikkaa?
Monissa maissa nouseva trendi, mutta Suomessa näkyy meikkaavia miehiä todella harvoin. Mistä johtuu?
Kommentit (97)
Olen mies ja joskus jos minulla on ollut kynsilakkaa (ei mustaa heterolakkaa, se menee vielä sallittuihin rajoihin) niin moni tuttu mies on kysynyt miksi minulla on kynsilakkaa. Muiden miesten hämmennys on silmiinpistävää, ilmeisesti koska eivät osaa enää lokeroida minua, katsovat eri tavalla jne.
Onneksi se ei ole miehiltä kielletty. Meikatkoon jos haluavat, siitä ei lihakset, miehisyys, eikä mikään mene. Tämä on vaan näin.
Vierailija kirjoitti:
On tää maailma sekaisin. Ihmekös on noita muunsukupuolisia ja muita oudokkeja.
Niitä on ollut aina. Uusi ilmiö on vaan uudet termit ja että nämä sukupuolikokemukseen liittyvät asiat on tunnistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta miehet käyttävät tamponeitakin. Mihin tää maailma on oikeen menossa.😳
Mihin ne sen tamponin laittaa?
Nenäänsä varmaan.
Alan meikkaamaan sinä päivänä kun suominaiset alkavat laihduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Noloa ja tarpeetonta,
Toivottavasti olet samaa mieltä naistenkin meikkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen hetero. T. Mies
Miten te heteromiehet jaksatte olla noin yksinkertaisia? Ei millään pahalla.
- Homomies
Meillä on muuta tekemistä kun esittää oikealle ja vasemmalle mikä seksuaalisuus meillä on! Mene ulos tekemään polttopuita! Moni mies teki niin pääsiäisenä vai eikö kynsi kestää
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kohta meikkaavat Suomessakin mitä nuorison epämiehekkyyttä katselee....
Eikä? 80-luvulla jo Olli Lindholmkin taisi meikata. Ei se voi enää kovin nuori olla kun on ollut hautuumaallakin jo pidemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, mikään ei enää yllätä.
"Miehet" virtsaavat istualtaan kuin pikkutytöt ja lakkaavat kyntensä.
Ihme touhua.
Ei roiski kusta istuessa. Istuminen pytylle on muutenkin laatuaikaa. Kynsiä en lakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Homomies
Meillä on muuta tekemistä kun esittää oikealle ja vasemmalle mikä seksuaalisuus meillä on! Mene ulos tekemään polttopuita! Moni mies teki niin pääsiäisenä vai eikö kynsi kestää
Menikö tunteisiin? En ymmärtänyt sanaakaan. 😆
- sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Homomies
Ahaa, sä asut jossain maaseudulla. Asia selvä, mulla on kuitenkin kaukolämpö kämpässä, niin en ala polttopuita tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Homomies
Homomiehet on niitä oikeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Alan meikkaamaan sinä päivänä kun suominaiset alkavat laihduttamaan.
Suomimiehissä on tilastojen mukaan enemmän lihavia kuin suominaisissa joten patista niitä kanssaveljiäsi ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan haluaisin mun miehen meikkaavan.
Miksi? Miehen ulkonäkö paranee meikkaamalla niin kuin naisenkin.
Varmaan sun mielestä näin.
Kyllä. Eri mieltä on vain heteromiehet, jotka ovat aivan hukassa siitä mitä naiset mieheltä haluavat. 😆
No onneksi muut eivät ole sun kanssasi samaa mieltä.
En ole nähnyt asiasta tilastoja. Suomessa kuitenkin hevari miehet käyttävät meikkiä paljonkin. Eli jos niitä hevareita ei lasketa. Mitä musiikkia itse kuuntelet, jotain Drake-rappia vai?
Kuuntelen laidasta laitaan musiikkia. Ihan sitä heviä ja räppiäkin. Maskit naamalla kuuluu hevibändien imagoon.
Niin, siis meikkaaminen kuuluu sittenkin mielestäsi miehille ja heidän "imagoonsa"? Oletpa hämmentävä ihminen.
Ihan sama koko juttu. Toisaalta en vielä ole nähnyt henkisesti tasapainoista meikkaavaa miestä. Taitelijat erikseen tietenkin koska kuuluu työhön.
Enemmän ihmetyttää miksi niin moni suominainen kasvattaa viiksiä.
Miehiltä olen kuullut, en tiedä faktana, liian laiska googlaan, et tää saa miehelläkin rakon tyhjemmäksi eikä tule niin paljoa eturauhasongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, mikään ei enää yllätä.
"Miehet" virtsaavat istualtaan kuin pikkutytöt ja lakkaavat kyntensä.
Ihme touhua.
Minä ainakin kotona virtsaan istualtaan. Pysyy vessa paljon siistimpänä. En ole koskaan siitä haukkuja saanut päinvastoin.
Joo parempi se onkin naisten kusta istualtaan.
Sellaista miestä ei olekkaan kenellä kaikki kusi sinne pönttöön osuisi. Toisista on tietysti mukavampi niitä kusiroiskeita siivota vessan lattioilta mutta makunsa kullakin. Tosimieshän paskookin seisaaltaan ja pyyhkii perseensä karhunkielellä.
Vain naiset ja minimunaiset eivät tiedä miksi iso kulliset Miehet eivät kuse istualteen.
En kyllä mitään qeikkulia alkaisi katsoa minuuttiakaan.
Kuuntelen laidasta laitaan musiikkia. Ihan sitä heviä ja räppiäkin. Maskit naamalla kuuluu hevibändien imagoon.