Ajatteletko pahaa seinänaapureistasi?
Mulla oli tälläinen vanhan ajan noita-akka naapurina, joka väänsi kaikesta mitä kuuli pelkkää pahaa.Myös edesmennyt miehensä oli samanlainen. Kouluttamattomia 40-luvulla syntyneitä suht köyhiä turkulaisia.
Kommentit (59)
Eipä ole naapureita mitään vastaan. Tosin hyvin vähän heidän kanssaan missään tekemisissä.
Minä en tunne enkä tiedä mitään naapureistani. Hyvä näin.
Aina kun tilaan ruokaa kotiin tai saan postipaketin, naapuri kuulee oveni käyvän ja kurkistaa omalta oveltaan, mitä tapahtuu.
En vihaa naapureitani, mutta on suuri ero asua talossa, jossa on hyvin käyttäytyvät naapurit, verrattuna häirikkö naapureihin.
Tässä talossa ei ole syytä ajatella pahaa, hyvä käytöksisiä ja asiallisia naapureita kaikki.
En tunne naapureitani. Yksi alkoi kysellä asunko vuokralla ja missä käyn töissä. Mieluummin puhun naapurin kanssa ilmoista.
Lähinnä olen kateellinen kun nussivat jatkuvasti. Itsellä on hiljaista.
Ei ole seinänaapureita koska en ole köyhä ja asun uudehkossa omakotitalossa Espoossa.
En, vaan toivon heille hyvää. Paitsi tupakoitsijoiden toivon lopettavan tupakoinnin.
Tässä talossa tupakoitsijat käyvät läpi yön tupakalla, ovet kolisee ja paukkuu.
Taloyhtiössä talonmies, joka myös asuu talossa. Idylliltä kuulostava tilanne, mutta todellisuus on toinen. Puhuu pahaa ja juoruaa asukkaista, minkä ehtii.
Seinänaapurina asuu hiljainen ja kohtelias nuori nainen. Ei ole mitään valittamista.
Seinänaapuri valitti vauvan itkusta. Talossa on ohuet seinät ja äänet kantaa hyvin. Ennemminkin kyse on huonosta äänieristyksestä, mitä naapuri ei tajua.
Ylä ja alapuolella naapurit joiden yhteenlaskettu äo on 42
Alkuun säälin, mutta nykyään vituttaa huutamalla puhuvat kanta-astujat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Keski-ikäinen nainen, joka ei osaa kuunella musiikkia kuulokkeilla. Lievästi ärsyttävää. Kostoksi soitan animemusiikkia ilman kuulokkeita. :) M28
Miksi asua niin huonosti äänieristetyissä asunnoissa?
Vierailija kirjoitti:
Seinänaapuri valitti vauvan itkusta. Talossa on ohuet seinät ja äänet kantaa hyvin. Ennemminkin kyse on huonosta äänieristyksestä, mitä naapuri ei tajua.
Täällä naapuri valitti isännöitsijälle asti päiväsaikaan kuuluvista siivousäänistä, kuten tiskaus, imurointi, pyykinpesu.
Alakerran naapurina on nuori mies, joka selvinpäin on erittäin mukava ja kohtelias. Viikonloppuisin juhlittuaan hieman, hän muuttuu agressiiviseksi, yritti jopa tulla ovesta väkisin sisälle.
Vain jos naapurina on nainen. Toki on poikkeuksiakin, jos pääsen tyydyttämään himoni olen tyytyväinen.