Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteletko pahaa seinänaapureistasi?

Vierailija
10.04.2023 |

Mulla oli tälläinen vanhan ajan noita-akka naapurina, joka väänsi kaikesta mitä kuuli pelkkää pahaa.Myös edesmennyt miehensä oli samanlainen. Kouluttamattomia 40-luvulla syntyneitä suht köyhiä turkulaisia.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula täällä Turusta, kadehdin jo uusia naapureita. Lääkäri perheineen. Edellinen oli juristi.

Vierailija
22/59 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Keski-ikäinen nainen, joka ei osaa kuunella musiikkia kuulokkeilla. Lievästi ärsyttävää. Kostoksi soitan animemusiikkia ilman kuulokkeita. :) M28

Mistähän tuo johtuu, että vanhat naiset ei osaa käyttää kuulokkeita? Itsekkin törmännyt samanlaisiin. -nuori mies

Ehkä mä teihin nähden olen vanha, 38v, ja mä olen ihan riittävästi luurit päässä työpäivän aikaan Teams-kokouksissa, ja monesti, kun sitä musiikkia on, myös liikun jollain tapaa (siivoan, tai vaikka - ihan oikeasti- urheilen, siis jumppaan tai joku online-tanssitunti menossa, missä musiikkia). Ei kovin hyvin ehkä pysyis kuulokkeet päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä.

Vierailija
24/59 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunaan heitä ja toivon heille hyvää. Pikkuisen huolissani kyllä kun kesä alkaa ja äänet moninkertaistuu.

Vierailija
25/59 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuo talonyhtiön yhteinen vieraspaikka aiheuttaa ärtymystä, kun naapurit kuvittelee omistavansa sen, kun on heidän asunnon kohdalla. Kuitenkin sitä saisi muutkin käyttää, mutta tapaavat ajaa muiden vieraat pois selittäen, että se on heidän, vaikkei se ole.

Myös aikamoista huutoa heiltä ajoittain kuuluu. Edelliset asukkaat oli parempia naapureita.

Vierailija
26/59 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajatella pahaa yhtään kenestäkään?

Yritän ymmärtää erilaisia ja erilaisissa elämäntilanteissa eläviä naapureitani.

Tarvittaessa ja pyydettäessä autankin heitä. Niin on kaikkien mukavampi olla ja elää.

Vierailija
27/59 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä yhdestä pariskunnasta. Metelöivät aivan älyttömästi. Toinen osapuoli ei edes tervehdi. Toinen on vaikuttanut kyllä ihan ok tyypiltä, lopettaisivat vaan sen melun, kun hermot on aivan loppu ja siitä tämä negatiivinen fiiliskin johtuu.

Vierailija
28/59 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä niitä juuri koskaan näe enkä kuule, joten eivät ajatuksiakaan vaivaa. Sen verran tiedän, että toisella puolella asuu alle kolmekymppinen pariskunta ja toisella parikymppinen tyttö koiran kanssa.

Vierailija
29/59 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka alakerran naapuri alkaa usein ulvoa keskiyön lähestyessä.

Vierailija
30/59 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini harrastaa stalkkaamista. Siitä on vaikea ajatella mitään hyvää.

Vierailija
31/59 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seinänaapureita.

Vierailija
32/59 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuka seinän takana asuu, eikä kiinnosta yhtään.

Minulla on oma elämä. Kuuntelen musiikkia ja katson TV:ta aina ilman kuulokkeita. Tämähän on minun asuntoni.

Vierailija
33/59 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini harrastaa stalkkaamista. Siitä on vaikea ajatella mitään hyvää.

Miten hän sinua stalkkaa?

Vierailija
34/59 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollinen hälle oon koska muutti pois vuosi sitten. Oli jatkuvaa yöllistä häirilöintiä.

Vierailija
35/59 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se lässytys kuuluu varsin kovaa kun vielä nimeltä jauhaa vääräksi, vanhaksi ja kauhean vanhaksi nimetyille henkilöille.

NO PAIN NO GAIN.

jätä sitten rauhaan se henkilö, etkö tajua?

pitääkö olla (vpn)n vieressä rynnäkkökivääri?

Vierailija
36/59 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri ihastui ja se näkyi siten, että seurasi samoihin paikkoihin, muka sattumalta. Tuli samaan aikaan autoa skrapaamaan, pihamaalle, pyykkitupaan, hissiin, missä vain liikuin. Pidemmän päälle rasittavaa, sillä tajuttuaan, ettei hänen kiinnostukseen vastata, jatkoi silti samoihin paikkoihin tuloa, ettei jäisi siitä kiinni.

Vierailija
37/59 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siunaan heitä ja toivon heille hyvää. Pikkuisen huolissani kyllä kun kesä alkaa ja äänet moninkertaistuu.

Minäkin siunaaan naapureitani. En silti hyväksy huonoa käytöstä, kuten kovaa musiikin kuuntelua keskellä yötä yms.

Vierailija
38/59 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Vihaan yläkerran mölyävää ääliötä.

Vierailija
39/59 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toinen on muutenki jo iältää 5-vailla-kuolema, ja toinen ärsyttävä kyylä josta kukaan ei pidä.

Vierailija
40/59 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita edes tauluja seinille.