Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita jotka ei jaksaisi tälläytyä miestä varten

Vierailija
10.04.2023 |

Väsyttääkö muita se kun tapailumies tulee käymään ja pitää laittautua, laittaa ruokaa ja siivota? Suhteen alussa jaksoi panostaa, nyt vaan kyllästyttää. Pitkässä ja vakaassa parisuhteessa oli ihanaa kun sai olla oma itsensä ja jos oli sellainen päivä että halusi vaan makailla pieruverkkareissa niin se ei haitannut. Niin ja olen siis ihan edustava ja siisti nainen, vapaapäivinä ei vaan aina jaksaisi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näet vaivaa sellaisen miehen eteen joka ei näe sussa mitään syytä vakiintua?

Vierailija
2/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin miehehni mua alkoi kiinnostaa enemmän kauniit vaatteet ja laittautumine, en tiedä miksi. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ekoille treffeille ilman meikkiä, joten ei ole ollut senkään jälkeen tarvettaa laittautua, "pieruverkkareita" en tosin omista, joten asiallisesti pukeutuminen ei ole ongelma. Kotikin on aina siisti ja ruokaakin tulee tehtyä joka tapauksessa. En ymmärrä ongelmaa..

Vierailija
4/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrää, että on pakko laittautua?

Vierailija
5/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näet vaivaa sellaisen miehen eteen joka ei näe sussa mitään syytä vakiintua?

En halua itse vakiintua. Olen nähnyt vaivaa ihan siksi että on kivoja tapaamisia. 

Vierailija
6/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläydyn aina, ulos lähtiessä ja myös yöksi, vaikka olisin yksin kotona. Olen aina tällingissä. Mutta en tosiaan jaksaisi. Olisin iki onnellinen, jos olisin luonnonkaunis ja paksu hiuksinen.

Vierailija
7/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin etukäteen tekemään selväksi sen, minkä tyyppinen olen, eli aika luomu mut ihan ihmisen näköinen silti. Eli jos mies silti odottaa ja olettaa mun kotioloissa olevan joku maalattu ja irtohärpäkkeistä kasattu "kuva", mies on väärässä paikassa.

Vierailija
8/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläydyn aina, ulos lähtiessä ja myös yöksi, vaikka olisin yksin kotona. Olen aina tällingissä. Mutta en tosiaan jaksaisi. Olisin iki onnellinen, jos olisin luonnonkaunis ja paksu hiuksinen.

Senkun lopetat jos et jaksa.

Vierailija
9/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet ovat paksuja. 

Vierailija
10/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että on päiviä, jolloin et jaksa tälläytyä, että onko sellaisena päivänä tapaaminen hänelle ok.

Vierailija
11/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa tälläytyä.👴

Vierailija
12/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä niinkuin hyväksi näkee. Olisi parempi totuttaa mies alusta asti rehelliseen itseensä niin ei tulisi pettymyksiä myöhemminkään. Mutta ap jo vähän syvissä vesissä kun tottunut tälläytymään ja laittautumaan...

Vierailija
13/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en pahemmin jaksakaan, sen takia ei tule käytyä treffeillä kauheasti :D puhelimessa haluan aina jutella ennen treffejä, mutta se on kyllä vähän stressaavaa :D

Vierailija
14/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät kiviaikavarpaat täällä taas kotkottamassa ja juoruamassa

Vierailija
15/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en pahemmin jaksakaan, sen takia ei tule käytyä treffeillä kauheasti :D puhelimessa haluan aina jutella ennen treffejä, mutta se on kyllä vähän stressaavaa :D

Mikset mene ilman meikkiä? Minä harvoin meikkaan treffeille ja 100 % miehistä on silti halunnut nähdä vielä uudemman kerran.

N41

Vierailija
16/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä minulla on aina, mutta en ole koskaan miesystävän vuoksi tälläytynyt. En meikkaa kuin juhliin. Hiuksia yritän pitää siististi, kun ärsyttää, jos ne sojottavat miten sattuu. Ei niitäkään ei tarvi laittaa kuin pari kertaa viikossa pesun jälkeen.

Vierailija
17/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä en jaksanut enää lopulta laittautua edes treffeille. Laitoin verkkarit ja t-paidan. Miehet haluaa kuitenkin vain panna niin miksi nähdä mitään vaivaa minkään eteen.

Vierailija
18/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minä en jaksanut enää lopulta laittautua edes treffeille. Laitoin verkkarit ja t-paidan. Miehet haluaa kuitenkin vain panna niin miksi nähdä mitään vaivaa minkään eteen.

Nyt olet asian ytimessä.

Vierailija
19/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totta.

Vierailija
20/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haha ihana :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän