Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juo jo viidettä päivää, ei saa putkea poikki vaikka huomenna töihin meno

Vierailija
10.04.2023 |

Aloitti torstaina iltapäivällä ja yhä jatkaa. Kuulemma krapula niin kova, että pakko ottaa tänään se 12 olutta. Kysyin miten meinaa huomenna mennä töihin niin sanoi että sitten soittaa että on kipeänä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole laskenut mieheni juomia pääsiäislomallamme, kun aina on mies töihin päässyt. Ja ennen kotiin ajo päivää on aina ilman alkoholia. Nyt koitan laskea: Tultiin perjantaina. Miehellä oli 1,5 kaljasalkkua ja vajaa pullo kossua. Puolikas jäljellä, eli kolmessa päivässä 24 kaljaa ja 1/3 kossua. Kokoajan on mies puuhaillut. Nytkin tekee mulle hiihtolatua. Itse en käytä enää alkoholia. En tarvitse sitä. Nuorena tuli käytettyä.

Tuota en ole koskaan ymmärtänyt, miksi pidetään tärkeänä että jos haluaa juoda alkoholia niin pitää "kokoajan puuhailla". Täysin typerää, miksi ei saa vain rauhassa ryypätä ilman pöljiä, rangaistuksenomaisia "puuhailuja"? Kuulosta siltä että aikuisen ihmisen pitäisi jotenkin hvyitellä hauskanpitonsa, ilman rangaistusta ei voi pitää hauskaa. Tämä on myös hyvin yleinen mielipide tavan tallaajilla :D

Vierailija
42/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo mikä juoppo.Moro ja näkemiin.

Vierailija
44/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole laskenut mieheni juomia pääsiäislomallamme, kun aina on mies töihin päässyt. Ja ennen kotiin ajo päivää on aina ilman alkoholia. Nyt koitan laskea: Tultiin perjantaina. Miehellä oli 1,5 kaljasalkkua ja vajaa pullo kossua. Puolikas jäljellä, eli kolmessa päivässä 24 kaljaa ja 1/3 kossua. Kokoajan on mies puuhaillut. Nytkin tekee mulle hiihtolatua. Itse en käytä enää alkoholia. En tarvitse sitä. Nuorena tuli käytettyä.

Tuota en ole koskaan ymmärtänyt, miksi pidetään tärkeänä että jos haluaa juoda alkoholia niin pitää "kokoajan puuhailla". Täysin typerää, miksi ei saa vain rauhassa ryypätä ilman pöljiä, rangaistuksenomaisia "puuhailuja"? Kuulosta siltä että aikuisen ihmisen pitäisi jotenkin hvyitellä hauskanpitonsa, ilman rangaistusta ei voi pitää hauskaa. Tämä on myös hyvin yleinen mielipide tavan tallaajilla :D

Samaa mieltä että silloin kun juodaan niin juodaan ihan reilusti ilman jotain ihme puuhailuja. 

Vierailija
45/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä että silloin kun juodaan niin juodaan ihan reilusti ilman jotain ihme puuhailuja. 

Entä jos tykkää puuhailla

Vierailija
46/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi mennä töihin 12 kaljan jälkeen? Vastaa vajaata 0.5 litran kossupulloa. Tai kahta vaivaista puolloa viiniä. Jos pitkin päivää juo niin ei ole enää puoliltaöin yhtään veressä.

Eri asia jos iltayöstä kippaa kaikki kerralla. 

Vierailija
47/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi mennä töihin 12 kaljan jälkeen? Vastaa vajaata 0.5 litran kossupulloa. Tai kahta vaivaista puolloa viiniä. Jos pitkin päivää juo niin ei ole enää puoliltaöin yhtään veressä.

Esimerkiksi siksi että siitä tulee krapula. Mulla on törkeän korkea toleranssi mutta krapula tulee helkkarin vähästäkin juomisesta.

Vierailija
48/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi siksi että siitä tulee krapula. Mulla on törkeän korkea toleranssi mutta krapula tulee helkkarin vähästäkin juomisesta.

Ei tule krapulaa kun toleranssi.

Vierailija
49/49 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule krapulaa kun toleranssi.

Mulla tulee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä