Mies juo jo viidettä päivää, ei saa putkea poikki vaikka huomenna töihin meno
Aloitti torstaina iltapäivällä ja yhä jatkaa. Kuulemma krapula niin kova, että pakko ottaa tänään se 12 olutta. Kysyin miten meinaa huomenna mennä töihin niin sanoi että sitten soittaa että on kipeänä.
Kommentit (49)
Ryypyn palautusjousi varmaan irronnut.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen myös, että mieheni himoitsee ystävättäreni kiviaikaa.
Ap
Jahas, trolli tämä olikin.
Vierailija kirjoitti:
No ei 12 annosta ole paljon. Monesti on mennyt 18 annostakin loiventavaa ja ihan hyvin on päässyt töihin.
Itse en kykenisi töihin jos joisin 18 annosta. Kerran olin juonut ja otin toista päivää kun ei ollut töihin menoa.
Kaveri tuli kylään ja siinä jossain vaiheessa kysyi montako kaljaa olen juonut? Sanoin että 16 kun tarkistin montako laatikossa oli jäljellä. Tyyppi puisteli päätään että hän olisi ihan humalassa sellaisesta määrästä. Mä siihen että ei tämä älytön toleranssi ole hauskaa. Humalaan tarvii järkyttäviä määriä ja krapulat on sen takia ihan kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen myös, että mieheni himoitsee ystävättäreni kiviaikaa.
Ap
Mitä tämä edes tarkoittaa?
Mitä sitä suotta lopettamaankaan,kun lyhyt viikkokin!Jatkaa vaan sunnuntaihin asti:)
En ole laskenut mieheni juomia pääsiäislomallamme, kun aina on mies töihin päässyt. Ja ennen kotiin ajo päivää on aina ilman alkoholia. Nyt koitan laskea: Tultiin perjantaina. Miehellä oli 1,5 kaljasalkkua ja vajaa pullo kossua. Puolikas jäljellä, eli kolmessa päivässä 24 kaljaa ja 1/3 kossua. Kokoajan on mies puuhaillut. Nytkin tekee mulle hiihtolatua. Itse en käytä enää alkoholia. En tarvitse sitä. Nuorena tuli käytettyä.
Upean uroon olet itsellesi ottanut. Mä en kattois enää edes sitä ensimmäistä känniä. Yäk!
Soitat vaan huomenaamulla miehen työpaikalle, ja kerrot tilanteen. Sen jälkeen ratkeaa paljon asioita. Suuntaan jos toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sullu kuuluu? Mies tuo leivän pöytään joten ole tyytyväinen ja palvele häntä.
Saikuttamalla tosiaan saa vaan sitä leipää pöytään, pelkällä leivällä ei oikein elä, täytys myös muutakin syödä.
Ai, mä Dokaan jo viidettä vuotta.
Vähän hutero olo:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sullu kuuluu? Mies tuo leivän pöytään joten ole tyytyväinen ja palvele häntä.
Saikuttamalla tosiaan saa vaan sitä leipää pöytään, pelkällä leivällä ei oikein elä, täytys myös muutakin syödä.
Minä ainakin saan saikkupäivästä ihan normaalin palkan, eikö se ole yleinen käytäntö.
Vierailija kirjoitti:
Soitat vaan huomenaamulla miehen työpaikalle, ja kerrot tilanteen. Sen jälkeen ratkeaa paljon asioita. Suuntaan jos toiseen.
En uskalla, tulisi pahaa sapiskaa mieheltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei 12 annosta ole paljon. Monesti on mennyt 18 annostakin loiventavaa ja ihan hyvin on päässyt töihin.
Itse en kykenisi töihin jos joisin 18 annosta. Kerran olin juonut ja otin toista päivää kun ei ollut töihin menoa.
Kaveri tuli kylään ja siinä jossain vaiheessa kysyi montako kaljaa olen juonut? Sanoin että 16 kun tarkistin montako laatikossa oli jäljellä. Tyyppi puisteli päätään että hän olisi ihan humalassa sellaisesta määrästä. Mä siihen että ei tämä älytön toleranssi ole hauskaa. Humalaan tarvii järkyttäviä määriä ja krapulat on sen takia ihan kuolemaa.
No en minäkään nyt kun en ole kuukausiin juonut, mutta silloin meni laatikko päivässä useamman päivän putkeen niin ei tuosta 18 kaljasta tullut enää edes pahaa krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa laadukkaan (not) miehen valinnut.
Btw se lopettaa tuon vasta kun se on karkoittanut kaikki ihmiset ympäriltään. Sä olet tuon mahdollistaja.
Perustele.
Onhan tässä tullut torstaista lähtien juotua, 1,5 litraa viskiä, pari litraa viiniä, 5 tölkkiä olutta.
Tänään ei vielä, mutta saatanpa viiniä pari lasia juodakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä vaimo voi niin tehdä Miksikö. No, miettikää ittekkin.
Vaimo on tottunut, että ukko ryyppää viikonloput, juhlapyhät ja kesälomat. Sun muut kissanristiäiset
Vaimon elämä menis sekasin jos ukko ei yhtäkkiä ryyppäisikään liki ikinä. Heti tulis avioero kun ukkokin alkais elämään huushollissa jossa vaimo on saanut huseerata kuin vaikka mitä ja milloin.
Koko paletti heittäis häränpyllyä. Ei se vaan elämä uusraittiin kanssa mitään herkkua ole.