Alkaako teillä koskea vatsaa jos syötte eines ruokaa??
Esim nipistellä. Itse olen syönyt pääsiäisen aikaan vähän väärin, esim paistoin Nakkeja ja ranskalaisia ja suklaata, kakkua. Koko ajan vatsassa myörinyt ja nipistellyt. Mietin mitä kannattaisi nyt syödä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koulun ruuasta tuli tosi usein kipeä vatsa
Missä maassa kävit koulun, en ole suomessa törmännyt einesruokiin koulussa.
Semmoinen vitsi pääsiäiseen. Kyllä isoissa kouluissa tarjotaan paljon eineksiä . Esim .yksi suosituimpia ruokia on pinaattiletut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen vitsi pääsiäiseen. Kyllä isoissa kouluissa tarjotaan paljon eineksiä . Esim .yksi suosituimpia ruokia on pinaattiletut.
Mistä alkaen pinaatti ja veriletut on olleet eineksiä?
Onpas täällä taas näsäviisastelijoita. Ukkoihinsa tympääntyneet mammat purkamassa täällä pahaa oloaan.
Ap vastaus kysymykseesi. Kyllä, olen huomannut, että einekset eivät sovi kaltaiselleni herkkävatsaiselle. Yleensä vatsa turpoaa, mutta joskus menee sekaisin. Toki silloin tällöin syön eineksiä, jos en jaksa kokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä alkaen pinaatti ja veriletut on olleet eineksiä?
Kyllä ne suurissa kouluissa nimenomaan eineksiä on. Ei kukaan siellä ole niitä tuoreista pinaateista ja taikinasta aamullaa paistellut.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006060236.html tommosia ne kouluilla on.
Ei mut ta pää hän sat tuu kun lu en vau va pals tal ta va jak ki en kir joi tuk si a.