Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**SYYS04 MAMMAT JA MUKSUT KEKSIVIIKKOON**

29.11.2006 |

Ampille vielä lämpimästi tervetuloa! :-)

Linkki eiliseen;

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8955316&p=1&mpage=3&tmode…

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa meinaa mennä uhmiksen kanssa raskaushormooneissa hermot,väliin niin että tosissaan pitää iltarukoukissa toivoa lisää kärsivällisyyttä ja varapäreitä.

Mekään ei rakenneta omakotitaloa : ) aika vasta ihanoikeesti siitä miehen kanssa puhuttiin ja hymyilytti todella lukea äq ja tean toteamukset.

Mutta vastoinkäymisiä tuli nyt taas,nimittäin pikku-V:n hoitotäti on sairastunut vakavasti,jää pitkälle sairaslomalle,ens viikon ma ei voi enää ottaa. Kunnalta saadan uusi pph paikka näille 2 kuukaudelle,mutta voi että mua harmittaa!!!!! Pikku-V on viihtynyt tuolla tosi hyvin,höpötellyt kissasata ja hoitokavereista,aamuisin lähtee innolla hoittoon (huom.vrt tea!!! Meillä aamut sujuu,mutta illat yhtä kitinää ja äidissä roikkumista,hyvä että pääse vessaan ilman poikaa ja uhmaa riittää).

Nyt siis uusi sopeuttaminen 2 kuukauden takia,voi kurjuutta,tuskin tää siirto ihan kivuttomasti menee.Mulla oli alustavasti työsopimus joulukuun loppuun,mutta puhe on että jatkettais ä-loman alkuun tammikuun loppuun. Oonkin nyt miettinyt et pitäisköhän jäädä pois joulukuun lopussa jo (en oovielä allekirjoittanut uutta sopimusta).

V jää nyt sitten kotiin viimeistään kun jään ä-lomalle (hyvästi itsekkäät suunnitelmat et ois poju ollut ainakin vauvan syntymään pari pvä hoidossa/viikko,näinhän suunnnittelin alkuperäisen hoitopaikan suhteen,jossa lähti meneen niin hienosti). Harmittaa tässäloppuvaiheessa tämmönen muutos kun muutoinkin alkaa olla sokeriasioidenkin kanssa säätöä tässä loppuvaiheessa todella ja olo raskautua kunnolla kirjaimellisesti.Pitäisköhän mun jutella töissä tästä? Sairasloma on tietty aina mahdollista sit josuuvahdan näihin kuvioihin,mutta oikeesti en haluis viedä poikaa ollenkaan nyt uuteen paikkaan !!!!!! Ku kohta mullistuu pienen maailma kun vauva tulee.Voi iso ärsytys!

Mun vanhemmistakaan ei oleapua tähän hätäänkun äiti on toipumassa leikkauksesta ja ovat ylläkselle menossa vielä es viikolla,hitsi kun oisivat edes viikoksi tulleet apuihin,plääh.

Tämmöstä omanapaista tilitystä,

vauvat sähköpostissa oli kerrassaan ihania!!!!!

Kukkuulle ja Enkelille erityisvoimalähetys --------------------->

tiivii

Vierailija
22/23 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraneekohan tänne huudella, mutta täälläpäin on ollu vesirokkoa liikkeellä, mutta eipä oo kohdalle sattunut. Eikä täitäkään oo kulkeutunu. Jälkimmäiseen sanon onneksi. Vesirokon oon ite kouluikäsenä sairastanu eikä jääny mitään kammoa. Eli ei oo mietitty rokottamista. Ihan rokotusohjelman mukaan mennään.

Lilalle kiitos soitosta. Piristi kummasti. Kun muskarikin peruuntui eli muuten kökin vaan täällä kotona.

Ampi. Mä en enää useinkaan odota iltaa. Tai mitään muutakaan. Odottavan aika on niin pitkä. Jotenkin päivät sujuu paremmin, kun touhutaan oman rytmin mukaan ja teen mitä ehdin. Jossain vaiheessa mieskin sitten tulee. Tosin tänään laittelin kyllä tekstaria, kun rupes olemaan niin nälkä ja ruokatarvikkeita puuttui. Hämmästys on suuri, jos mies joskus tuleekin ajoissa. Eipä sillä, yleensä se tarkoitta sitä, että lähtee saman tien koiran kanssa jonnekin.

Mutta rullaa se elämän näinkin.

Niin ja esikoisen aikana kyllä odotin kovasti miehen saapumista tai iltaa tai milloin mitäkin.

Minulletin (minullekin)! On pisimpiä sanoja, mitä Pekka osaa. Se jotenki kuvaa hyvin meidän perhettä ;) No, leikissä siskon kanssa tuli jopa useampisanaisia lauseita ja kovasti poika yrittää asioita selittää. Sanat löytyy hiljalleen ja kirjaimet on mitä on.

Iika on yhä tosi aurinkoinen. Mutta on jo tullut tarkemmaksi syöttäessä. Helposti keskeyttää ja rupeaa kattelemaan ja kuuntelemaan ympärilleen. Ja jos syöttöväli venyy liikaa, niin sittenpä huuto alkaa, kun vihdoin istahtaisin imettämään. Yleensä hetken kanniskelu tai höpöttely tai huomion kiinnittäminen muuhun auttaa ja sitte vaan pikasesti tissi suuhun, niin johan alkaa kelpaamaan.

Töks töks

T@hti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uusi kone. En tod. osaa käyttää tätä, enkä isommin meinaa opetellakaan, lainavehe kun on.

Olen menossa yöpuulle. Tulin vain kurkkaamaan. Täällä kotona kaikki menee entiseen malliin.

Hyvää yötä!

Mimmu ja lapset x3