Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku vastata intiimiin kysymykseen...? OV

Vierailija
28.11.2006 |

Eli oletteko (oletan että olette;) joskus laittaneet sormen emättimeen, ja koittaneet " puristaa" sitä, eli toisin sanoen testanneet " tiukkuutta" ?

Jos, niin oletteko tehneet saman synnytyksen jälkeen (siis tietenkin jonkun ajan kuluttua, esim. puolen vuoden tmv.)

Huomasitteko " eroa" ?

Asia kiinnostaa siksi, että perheenlisäys kohta tulossa, ja tästä ollut juttua tänään, siis naisen emättimen muuttumisesta synnytyksen jälkeen. Mietin että mitä se " löystyminen" ihan käytännössä on? Ettei tunne vaikka puolimetrinen halko olisi sisässä?;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies voi olla hieman pettynyt.

Vierailija
2/10 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varma juttu on että paikat jotenkin muuttuu.

Lihaksia voi kuitenkin treenata niin, ettei se tiukkuus katoa!

Toiset ovat lähes samassa kunnossa synnytyksen jälkeen, kun ennen synnytystä, ja toisille palautuminen on hankalampaa. Et voi etukäteen tietää miten sinun käy.

Kuitenkin kaikki on normaalia, ja lihakset voi lähes joka tapauksessa treenata piukoiksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen synnyttänyt 4 lasta alateitse ja omasta mielestäni alapääni on aivan kuin ennenkin.

Seksi miehen kanssa (siis lapsieni isän!) tuntuu maistuvan paremmalle vuosi vuodelta. samaa mieltä on mieheni. (olen häneltä josku tiukkaamalla tiukannut mielipidettä siitä, että ovatko synnytykset vaikuttaneet " tuntumaani" , mutta miehen mukaan eivät. Ei kuulemma osaa niin tarkasti tuntea kalullaan..)

Vierailija
4/10 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen olen ollut " tuntoherkempi" yhdynnässä.

Vierailija
5/10 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ennen että heti jälkeen jälkivuodon ja muutaman kuukauden päästä (tai no, mähän masturboin, joten vähän väliä sitä tulee koiteltua)

Enkä muuten ole huomannut mitään eroa " sormituntumassa" . Miehellä on merkittävästi metristä halkoa pienempi (taivaan kiitos) mutta ei sekään pettyneeltä vaikuta, haluaa saman verran, kestää saman verran ja saa yhtä usein kuin ennenkin. Mä saan siis miehen tulemaan pelkillä emätinlihasliikkeillä, lantiota lainkaan liikuttamatta, jos haluan. Harvoin haluan, koska itsellä on kuitenkin liikkeessä mukavampaa.

Vierailija
6/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut ikinä, että naisella on hyvät lihakset, jos pystyy pissalla ollessaan keskeyttämään virtsasuihkun? Olen aina ajatelut, että kaikki pystyvät tähän, mutta ystäväni kenen kanssa luin taannoin jutun, sanoi ettei hän pysty... Silloin olimme vielä parikymppisiä ja lapsettomia, eli pidätys kyvyn olisi pitänyt olla tallessa... Vai onko tuo muka totta?

Vierailija
7/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti teidänkin seksielämän ongelmaksi muodostuu hereillä karjuva /tuijottava vauva ja loputon väsymys, eikä mikään todellinen tai kuviteltu muutos sun emättimessäsi. Mutta tämän sä valitettavasti saat tietää vasta vuoden kuluttua lapsen syntymästä... Siinä vaiheessa sua ei tosin jaksa kiinnostaa pätkääkkään, miksi seksi ei kiinnosta. Kolmen vuoden päästä heräätte joko siihen että molemmilla o ntoinen tai siihen että teitä haluttaa taas...

Vierailija
8/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en nyt muista numeroani-

Vierailija
9/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lihasten kunto olis hyvä olla kohillaan, kaikkea ei virtsapysäytyskyky kerro...

LIhasten maksimivoima ilmenee esim. aivastaessa. KUinka ne silloin pitävät?

Vierailija
10/10 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissaamista kesken :( Synnytyksen jälkeen lihakset menneet tosi huonoon kuntoon. Oon 21vee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan