Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttu kavi katsomassa vauvaa ja ihmetteli oliko ei toivottu vahinko, koska kutsumme hellittelynimilla Kalju, Minipossu (rohisee ja tuhisee) ja Pullero. Musta ei ole haukkumanimia.

Vierailija
28.11.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kerran haukut kun kutsuin pienikokoista lastamme hukkapätkäksi...

Vierailija
2/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pappi asuu melkein meidän naapurissa, eli ollaan nähty ennenkin.

" Te olette olleet aika kauan yhdessä. Tuliko tämä lapsi yllättäen?"

Ja minä, kun luulin, että keskusteltaisiin, mitä ite kastetapahtumassa tapahtuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakasta vauvaamme Kaljuksi alussa (ennen ristiäisiä).

Vierailija
4/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toivottu vahinko.. =) Voiko vahinko olla toivottu? ;)

Mutta asiaan, ei kuulosta munkaan mielestä haukuilta, jokainen saa hellitellä lastaan millä nimillä itse tykkää.. Ymmärtäisin ihmetyksen jos hellittelyt olisivat luokkaa " saat*nan penikka" tms.... ;p

Vierailija
5/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana joskus kutsuin lasta parasiitiksi :D Ja ihan rakkaudella. Kovin oli toivottu lapsi ja helppo raskaus.

Paljon oli muitakin lempinimiä, tosi kauniitakin. Mutta tuolle se tuttusi olis varmaan pyörtynyt.

Vierailija
6/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä tosikkona otit sen tosissaan. Daiju.

Vierailija
7/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kutsuin ekan ultran jälkeen Alieniksi kun näytti ihan samalta... (ja oli myös toivottu raskaus.)

Vierailija
8/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asti ollaan kutsuttu sitä sen omalla nimellä. Muuten meidän kaikki lapset on apinoita.

Vierailija
9/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa opiskelututtu kysyi myös ihan pokkana, kun olin raskaana, että onko käynyt vahinko. Oltiin oltu miehen kanssa yhdessä vajaa 6kk, kun raskauduin, mutta lapsi oli silti suunniteltu juttu.

Vierailija
10/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolan täti vähän hätkähti tätä lempinimeä aikoinaan... mutta se tulee siis " melko luontevasti" lapsen oikeasta etunimestä. Toinen lempinimi on Apina, mitä lapsi itsekin käyttää itsestään ;)

Vierailija
11/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheissä arkipäivää. Ikinä en ketään ihmistä kutsuisi rumilla nimillä, Kalju on varmaan seuraava suosikki teillä, oksettavia äitejä olette.

Vierailija
12/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija, läski ja lehmä, ihomato ja ukko sekä haisuli varmaan teidän vitsikkäissä

perheissä arkipäivää. Ikinä en ketään ihmistä kutsuisi rumilla nimillä, Kalju on varmaan seuraava suosikki teillä, oksettavia äitejä olette.

Noista muija, ukko ja haisuli ovat käytössä, huumorilla, ei haukkumaniminä. Tosin nättejäkin lempinimiä on, onneksi vielä enemmän. Kaveri kyllä ihmetteki joskus, kun kutsuin pientä vauvaani pikkuapinaksi. Mutta siltähän ne vauvat näyttää ja söpöä se on.

Vierailija
13/13 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun röhki pikku possun tavoin :) Toinen nimi ole spede tai seppo taalasmaa typyn hiusten takia :D noi 2 viimeistä tuli ihan sponttaanisti tutuilta, enkä niistä loukkantunut